Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag hörde på radion att de gamla dödssynderna hade fått ett välbehövlig ansiktslyft. Numera är det Falskhet Främlingsfientlighet...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 583
Senast: Trani
·
Äldre Snabb fråga och halvonödig trådstart: Blir det gott att blanda köttfärs och kikärtor och göra biffar?
Svar
14
· Visningar
1 997
Senast: Amha
·
Äldre Har både netflix och Spotify. Tog idag och testade readlys två gratisveckor. Funderar nu om det är värt priset. Netflix används en...
Svar
11
· Visningar
1 952
Senast: Smulan75
·
Äldre Köper ni med förhöjd månadskostnad under en bunden tid eller köper ni kontant? Jag har alltid köpt med bunden tid, 0 kronor i butiken...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 487
Senast: remmis
·
Äldre Ja, det måste väl finnas fler än jag som haft anhöriga som valt att avsluta sitt liv? Var ni beredda på att det kunde ske? Vet ni...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
19 740
Äldre Tänkte vara ute i goood tid och leta en julklapp åt min karl. Han älskar stickade tröjor i stil med lusekoftor. Vi var på en affär i...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: Red_Chili
·
Äldre Eftersom det är bokmässa till helgen och @bumpo förgyller staden med sin närvaro, tänkte vi att det kunde vara trevligt att dricka vin...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 215
Senast: Ceta
·
Äldre Hej! Tänkte se om det är någon mer som skriver här? Och i så fall om ni provat lämna till en professionell lektör? Har ni då gått genom...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Myelin
·
Äldre Om man vill skicka SMS till fler mottagare från iPhone (6), men vill att eventuella svars-SMS bara ska gå till mig samt att ingen av...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Modest
·
Äldre Verkar som om jag haft "turen" att drabbas av båda, samtidigt. Har kontaktat Anticimex, som tydligen inte kan göra något, eller tipsa om...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Dorinda
·
Äldre Har hittills haft min tre år gamla Viarelli S3 halvförsäkrad. Ekonomin är dock inte det bästa i nuläget så jag funderar på att bara ha...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: ufot
·
Äldre Säkert dagens dummaste fråga men jag hittar verkligen inte hur jag ändrar de automatiska överföringarna mellan mina konton som jag har...
Svar
12
· Visningar
874
Äldre Jag skaffade en Samsung Galaxy 5s mini. Håller på att försöka lära mig den och det är lika irriterande som vanligt. Jag har alltid haft...
Svar
1
· Visningar
693
Äldre Ska till sjukgymnasten nästa vecka. Ska då få göra lite fler och större övningar så jag skulle komma ombytt. Vad ska man egentligen ha...
Svar
8
· Visningar
9 684
Senast: yew98fq
·
Äldre På förekommen anledning eftersom en viss tråd på Gnägg (med rätta) tagits bort, vad är vi villiga att offra för demokratin? Jag kommer...
34 35 36
Svar
704
· Visningar
33 402
Äldre Några har kanske läst tråden jag startade nyligen, när jag var på väg att flytta till Kalmar. Jag har nu kommit på plats och börjar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 214
Äldre Regeringen Löfven blir Sveriges svagaste ministär i modern tid. Han tvingas lägga en budget som alliansen eller SD accepterar. Och MP...
2
Svar
26
· Visningar
1 423
Senast: Oldie
·
Äldre Skulle bärgat båten? Skulle man bärgat stoften av de drunknade? Jag anser att man gjorde fel som väckte de anhörigas förhoppning. Man...
Svar
7
· Visningar
868
Äldre Min älskade oömma jobbjacka har fått problem :( ! Dragkedjan har börjat kärva. Jackan har hängt med i några år nu, så jag är rädd för...
Svar
10
· Visningar
1 703
Äldre Vad får man inte missa att se och göra i och runt Norrköping?
Svar
7
· Visningar
597
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama