Jag citerade åtminstone två av de inläggen tidigare som gav mig ett visst intryck av din demokratisyn, läste tråden i ett svep så det var väl kanske ett till som jag inte citerat och som jag specifikt reagerade på men jag ids inte leta upp det just nu, tråden är ju rätt lång.
Det är ändå ganska ointressant i nuläget iom att du bekräftade den demokratisynen genom att instämma i ett av lbbs inlägg tidigare som beskrev just det jag ser som bristfälligt. Så när jag redan berättat vad jag tycker, du har dina uppfattningar etc så blir det mest tjatigt att upprepa allt. Ännu mindre konstruktivt att nysta i det om du nu känner dig som ett levande frågetecken - som upplagt för tillfällen att missförstå varandra i ett gäng "och du skrev ""och jag skrev". Känner mig inte särskilt lockad av det scenariot faktiskt.
" Som gav mig ett visst intryck av din demokrati syn"
Och att jag i efterhand skulle bekräftat något ( oklart vad) genom att gilla ett inlägg.
Jag hade för sjutton inte ens diskuterat problematiken kring demokrati tidigare, utan berört det flyktigt, och så skriver du ett helt långt jävla inlägg om vad du fått för intryck att jag tyckte.