R
Raderad medlem 6459
Jag ger mig inte in i den diskussionenFast då får man avstå att själv lämna påståenden som är svåra att inte få bemöta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ger mig inte in i den diskussionenFast då får man avstå att själv lämna påståenden som är svåra att inte få bemöta.
@mandalaki Ja, sjoberga gjorde ju precis vad du vad folk att låta bli men honungs post tyckte jag inte räknades dit. Hade du dessutom bara svarat att du inte ville diskutera just iphonen hade jag inte heller reagerat, det jag reagerade på var hur du bemötte det honung skrev för jag tyckte att dina argument var väldigt märkliga.
Såna här diskussioner uppstår dock i de flesta tekniktrådarna tror jag. När jag skulle köpa dator skrev jag "ingen mac" varpå då macinnehavare la ner massa tid på att försöka övertyga mig om dess storhet (som jag aldrig betvivlade, jag hade bara inte råd. Men det fanns det ingen förståelse för) och även om det var lite irriterande var det ju bara att göda den debatten så lite som möjligt.
Det har redan blåst upp en mindre storm runt Iphone 6 Plus. Den ska enligt användare i främst USA kunna knäckas om man har den i bakfickan på jeansen samtidigt som man sätter sig i bilen till exempel. Frågan är dock om det kan betecknas som en brist. Iphone 6 Plus är lika hög som min plånbok och cirka 1,5 centimeter smalare. Och inte böjbar och bara 7,1 millimeter tjock. Problemet är knappast isolerat till Iphone och Apple, utan gäller i princip alla mobiler med så stora skärmar.
I övrigt har både Iphone 6 och Iphone 6 Plus klarat tester gjorda av bolaget Square Trade som testar på uppdrag av försäkringsbolag. Tester innefattar sex släpp från 1,20 meter och nedsäkning i vatten. Trots att skärmen lossnade efter sex släpp fick Iphone 6 Plus betyget bästa testade telefonen med skärm större än fem tum.
Ja, det är nog helt sant.Keep dreaming!
Att den debatten skulle dö ut är lika sannolikt som att sanden försvinner i Sahara, tror jag.
Fast det har ju ingenting med trådsidospår att göra Vill du diskutera böjproblemet föreslår jag att du tar det med honungLäser just Aftonbladets tekniktestare, hans resonemang verkar inte ligga så långt från mitt:
Nja, jag svarade dig för att du skrev att mina argument var konstiga. Det tycker inte jag (förstås )Fast det har ju ingenting med trådsidospår att göra Vill du diskutera böjproblemet föreslår jag att du tar det med honung
Fast jag reagerade på:Nja, jag svarade dig för att du skrev att mina argument var konstiga. Det tycker inte jag (förstås )
Apropå Iphone 6 så ringde jag mitt telefonbolags kundtjänst idag och det första den automatiska rösten sa var "just nu är det många som ringer och har frågor om sina nya iphone 6, därför kan din upplevda kötid vara längre än vanligt. Vill du aktivera sim-kort för Iphone sex, tryck 1"...
(Hatar säljar-nyspråk. "Upplevd kötid" vafan? )
Jag hann röka typ fem cigg, provade, klippte bort lappar och sprättade lite sömmar i ett nyinköpt plagg, samt dack en 33 cl cola innan jag nästan trillade av stolen i chock av att någon svarade. Men det var nog bara en intensiv fantasi?Jamen du TROR bara att du suttit i kö i en timme.
I själva verket var det fem minuter.
Oavsett vad din klocka säger.
Tiden går fort när man har roligt.Jag hann röka typ fem cigg, provade, klippte bort lappar och sprättade lite sömmar i ett nyinköpt plagg, samt dack en 33 cl cola innan jag nästan trillade av stolen i chock av att någon svarade. Men det var nog bara en intensiv fantasi?
Jag hann röka typ fem cigg, provade, klippte bort lappar och sprättade lite sömmar i ett nyinköpt plagg, samt dack en 33 cl cola innan jag nästan trillade av stolen i chock av att någon svarade. Men det var nog bara en intensiv fantasi?
Det är ju ändå fredag.Tiden går fort när man har roligt.
Nu ska vi inte gå för långt här, för jag tror att det kan ha suttit nån jävla plastfilm på displayen på någon av mina mobiler. Och det kan ha tagit en stund innan jag upptäckte det.Jag har faktiskt köpt de tre senaste på avbetalning kopplat till min operatör.
Förövrigt kan jag trösta @madalaki med att telefoner sällan har blå skyddsplast!
Jag har faktiskt köpt de tre senaste på avbetalning kopplat till min operatör.
Förövrigt kan jag trösta @bläckis med att telefoner sällan har blå skyddsplast!
Blå plastfilm?Nu ska vi inte gå för långt här, för jag tror att det kan ha suttit nån jävla plastfilm på displayen på någon av mina mobiler. Och det kan ha tagit en stund innan jag upptäckte det.