Träffas i Kalmar?

Nu ska jag bege mig och kan inte se fler ev svar här, men här är mitt nummer utifallatt; 070 - 46 46 665 =). Hoppas på att inte stå ensam o övergiven utanför caféet! =D

//r

Hej! Jag fick förhinder som ni säkert förstod :( typiskt! Men hoppas man kan få ihop något någon annan gång igen :D Hade ju varit kul att lära känna lite fler personer här i Kalmar.

=) =) Ja, det var skönt med en promenad!
Alla: Vi kanske skulle försöka oss på att bestämma ett nytt datum, hade ju vart kul att träffa er andra också, tycker jag! =)

//r

Vad kul! Nästa vecka kanske? Vad sägs om torsdag kl 17? Så ska ni väl hinna bli friska ni som kännt er krassliga också, tänker jag!

Och så tänkte jag, ifall någon bor centralt i Kalmar så hade man kanske kunnat ha någon form av knytkalas hemma hos någon? Ifall ni inte tycker det låter jättedumt/snålt.. det blir ju billigare för alla än ute-fika och mysigare, särskilt om någon (jag kan?) tar med hembakat också kanske =)

//r

Torsdag kl. 17 funkar för mig! Jag bor visserligen i stan men bor lite för lite för fler än typ 1 person :p Men nån annan kanske bor i krokarna? (Hur gick det med boende för dig, @strawberrysylt?) Om det är fint väder skulle vi ju annars kanske kunna ha årets sista picknick? :)

Jag bor ju väldigt centralt (eller bor precis vid stationen, så beror ju på hur centralt det ska vara)
Jag kan troligtvis på torsdag så beror ju på hur det ser ut för er andra :)
Är på med picknick om vädret tillåter :D

Picknick blir ju jättebra! =) Skulle vädret va skit kan man ju sätta sig på biblioteket eller så... =)

Lillagoajag: Det har löst sig bra med boende, tack! Jag bor vid Södercentrum i ett rum o delar kök o toa med tre trevliga studenttjejer =) Trivs!

//r

Vad kul! Nästa vecka kanske? Vad sägs om torsdag kl 17? Så ska ni väl hinna bli friska ni som kännt er krassliga också, tänker jag!

Och så tänkte jag, ifall någon bor centralt i Kalmar så hade man kanske kunnat ha någon form av knytkalas hemma hos någon? Ifall ni inte tycker det låter jättedumt/snålt.. det blir ju billigare för alla än ute-fika och mysigare, särskilt om någon (jag kan?) tar med hembakat också kanske =)

//r

Jag tycker att ni kan ta på onsdag efter klockan 12.00 för då är även jag i Kalmar :D

Har skola i Växjö på tis, läkare i kalmar på ons och skola i växjö på tors. så slaggar hos päronen på öland under de dagarna.
Har läkartid 11.15 så efter 12 är jag fit for fight. skulle va helkul :D

:) Ska vi säga picknick kl 16 på onsdag då kanske? Vart nånstans? =)

//r

Jag ligger nu hemma i 40 graders feber och snorar för ett helt kompani. Så jag som såg fram emot att få träffa massa bukare på onsdag måste nog ställa in :cry:
Lär få hoppaöver skolan i veckan också, mår verkligen pyton och vill inte smitta hela kalmar. förlåt *skämmas*

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 718
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 418
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022