Träffas i Kalmar?

Men, om det bara är jag som kan kanske det är bättre att flytta till nån dag så fler kan? För jag har ändå ganska mycket plugg så det skulle iofs vara skönt att kunna plugga ikväll? Om det är ok för dig @strawberrysylt ? :)

Okej! Japp, då byter vi till imorgon! Det blir super, för då kan jag gå på en föreläsning i em som en klasskompis tipsade om! =)

Men, imorgon då? Klockan 17 kanske (jag går i skolan 13-16)? Vart nånstans? =)

//r

För min del låter fika i Kalmarsundsparken jättebra =) Då hinner jag inom hemma först o dumpa skolväskan och koka tevatten =) Men det är hur ni tycker? =)

//r

haha, ska vi boka om till en dag då vi kan alla helt säkert? :) Tänker att ju fler desto roligare!

Senast ändrad:
Lillagoajag: Men =( Vad tråkigt.

Emtherlia: Jo, visst kan vi boka om.. bara vi hittar nåt datum som passar flera sen =) Eller så tar vi en promenad du och jag i em? Skönt med en promenad... om du vill, förstås, tänker att är man två så kan man ju prata medans man går, det är ju svårt om man är fler... och/eller så kan vi fika hemma hos mig, jag bor ju inte stort, men ett par personer kan man vara...

Är det för att ni tycker jag är snål som föreslår picknick/hemmafika? Säg till isf!

//r

Förlåt att jag inte svarade ang onsdagen, hade föreläsning hela dagen! Är det någon som kan ses imorgon efter kl 14 kanske? Lite sista minuten kanske, men jag ska på möte i staden imorgon 13-14 så är det någon som kan så är jag tillgänglig! :)

Hej! Du menar idag, fredag,då alltså? Detta blir också i sista minuten, men såg detta nu.. Jag träffas gärna en stund idag om du fortfarande vill/kan. Skriv här eller smsa mig på 070 - 46 46 665 =)

//r

Hej! Du menar idag, fredag,då alltså? Detta blir också i sista minuten, men såg detta nu.. Jag träffas gärna en stund idag om du fortfarande vill/kan. Skriv här eller smsa mig på 070 - 46 46 665 =)

//r
Tusan!! nu är jag hemma igen, och loggade såklart inte in förrän jag åkt FRÅN staden. :P Hur ser det ut för dig/alla som vill/kan nästa vecka? :)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 718
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 418
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022