Träffas i Kalmar?

Men attans då! Vad synd...

Jag träffas gärna nästa vecka, antingen så kan man ju gå en promenad som jag och Monifa och jag och Emtherlia gjorde, det var trevligt! Eller om flera vill o kan, så träffas vi flera.

Jag kan hela måndagen, efter kl 15 på tisdag och efter kl 16.15 på onsdag. =)

//r

Även jag bor i Kalmar & ses väldigt gärna! Kan vi inte bestämma ett datum i Oktober (eller kanske nästa vecka?) så att alla verkligen får chans att ses samtidigt? :) Jag är väldigt flexibel och kan nog de flesta dagar.

Hej båda två!

Vad kul att ni vill ses jomen absolut kan vi bestämma ett datum längre fram i oktober. Har ni nåt datum på förslag? =

//r

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 718
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 418
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama