Träffas i Kalmar?

Vad kul! Då försöker vi med onsdag så får vi se om Emtherlia också kan då =).

Nu ska jag stänga ner datorn för ikväll, men vi får se o bestämma närmare imorron =) Skoj o ses!

//r

Emtherlia: Okej! Hoppas du kan!

Monifa: Ja, jag vet inte riktigt, jag är öppen för förslag =) =) Vad tycker du/ni? Kanske t ex finns nåt fint ställe här i Kalmar som ni kan visa mig som inte hunnit se så mycket ännu? =)

//r

Låter bra! Ses vi utanför eller? Nu har inte jag en aning om hur ni ser ut riktigt men borde väl kunna viska "bukefalos?" till alla främmande människor jag ser:p

Vad kul! Ja, vi kan ses utanför, det är väl lättast =) haha, jag kör också på det... men det borde väl märkas vilka vi är, tror jag =) Jag har i alla fall bruna jeans, lila jacka och sidecut och två tofsar i håret, som är blont. Glasögon... Borde inte vara så svår att känna igen! =)

//r

Jag har tråkiga nyheter, är sjuk :(
Så ni får ha det trevligt och är det så att ni ska träffas igen eller någon bara är sällskapssjuk så är jag på! :D

Okej! Då tittar jag efter någon med snygg handväska! (älskar turkos! =) )

Lillagoajag: Men åh =( Vad tråkigt. Du får krya på dig. Jag träffas gärna någon annan dag, antingen vi blir fler eller inte =).

Men det blir jag, Monifa och Emtherlia då?
NotlikeI, kunde du komma idag? =) =)

//r

@strawberrysylt & @Monifa Tyvärr måste även jag se mig besegrad. Har kämpat mot huvudvärk hela dagen och tabletter verkar inte hjälpa. :( Känns så jävla dumt att ställa in men känner mig inte så sällskaplig så ni har det nog trevligare utan mig. Iaf denna gången, hoppas vi kan ses längre fram! :)

Men så tråkigt =( =(. Hopaps du också snart mår bättre. Som jag skrev till Lillagoajag, jag träffas gärna en annan dag, antingen vi blir vi två eller vi är flera. =)

Bara inte Monifa också ställer in nu? Har inte förstått om du kan idag, NotlikeI?

//r

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 718
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama