Men alltså, menar ni alltså att ni ÄTER Aladdin? Det är ju typ världens tråkigaste choklad. Till och med Twist är bättre.
Jag är inte så kinkig...kan nog äta det mesta i chokladväg men bara några bitar, sen räcker det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså, menar ni alltså att ni ÄTER Aladdin? Det är ju typ världens tråkigaste choklad. Till och med Twist är bättre.
Ja, det kan nog jag i och för sig också. Men jag tror aldrig att jag gått och köpt en Aladdin.Jag är inte så kinkig...kan nog äta det mesta i chokladväg men bara några bitar, sen räcker det.
Ja, det kan nog jag i och för sig också. Men jag tror aldrig att jag gått och köpt en Aladdin.
Så mycket får fantasin aldrig trytaFast den måste väl vara en av de vanligaste julgåvorna? Vi brukar få minst en ask varje jul, och det har hänt att vi gett bort nån också när fantasin trutit (trytt?)
Har nog aldrig köpt nån för eget (miss)bruk dock.
Gulle dig!Du kan få mina romrussin.
Men där är ju alltid nån gammal tant i släkten som köper en ask, och som vi alla vet måste choklad som finns i närheten förtäras. Då är det trevligt om det inte är alltför motbjudande under tiden!Men alltså, menar ni alltså att ni ÄTER Aladdin? Det är ju typ världens tråkigaste choklad. Till och med Twist är bättre.
Lindt - önskar det gick att köpa i lösvikt här....
ÅhhhKära paddan, berätta vilket dike du bor i samt vilken sort du önskar så kan jag smuggla med choklad till dig nästa gång jag är i närheten av denna livsfarliga butik!
Läste här ovan med om körsbärslikören, . De godaste åker nu då alltså...Trillingnöten ska bort
jag ser nu att en Aladdin MED trillingnöt ligger ute för 2000kr på Blocket