Måste för tusan vara fel på dina smaklökar, romrussin och körsbärslikören är ju de två vidrigaste sorterna i asken
De är ju smakens, tillsammans med likörtryffeln synd att ägglikören försvann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste för tusan vara fel på dina smaklökar, romrussin och körsbärslikören är ju de två vidrigaste sorterna i asken
Romrussin och körsbärslikören är guld värda. De sparas och ges sen till terroriserande och maskerade ungdomsgäng kring påsk.
Nu ska vi inte vara sådana! Vi har helt enkelt VUXNA smaklökar!
/tant
Hallon-lakrits låter helt ok om de nu tvunget ska ta bort den smaskiga körsbärslikören .
Ännu godare hade varit en "isländsk" pralin, med saltlakrits och mjölkchoklad men misstänker att det hade blivit för mycket gnöl på folk då
Trillingnöten ska bort
Här hemma och hemma hos brorsan är det alltid körsbärslikören som tar slut förstDet är aldrig nån som äter upp körsbärslikören men det verkar ju finnas folk som gillar den.
nja, efter den smakbomb jag fick i förra årets buke-santa så kommer jag alla gånger investera i annan choklad i år - drägglar fortfarandeMen alltså, menar ni alltså att ni ÄTER Aladdin? Det är ju typ världens tråkigaste choklad. Till och med Twist är bättre.
Vad var det, då? ALLT är väl smakbomber jämfört med Aladdin.nja, efter den smakbomb jag fick i förra årets buke-santa så kommer jag alla gånger investera i annan choklad i år - drägglar fortfarande
Är det inte därför det finns ParadisFörresten så har jag hört att de ska ta bort all MÖRK choklad i Aladdin lagom till jul för annars är det väl nån som blir KRÄNGT i det här jävla landet
Lindt - önskar det gick att köpa i lösvikt här....Vad var det, då? ALLT är väl smakbomber jämfört med Aladdin.
Du kan få mina romrussin.Körsbärslikören Och så ska de ersätta den med den värsta snuskkombinationen som finns: lakrits och choklad Vad finns det nu kvar att äta i Aladdinasken, romrussin?