Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja jag tror istället att det handlar om patetiska försök till härskartekning.Det handlar om flera steg.
Något som du inte verkar begripa dig på.
Ledtråd. Det är en klassmarkör.
... det om någon hade en t-shirt med texten "SVENNE JÄVEL" på?
Ja men killen kanske gillar filmen? som heter just SVENNE JÄVELAtt deras grammatiska kunskap inte är speciellt imponerande?
Ja men killen kanske gillar filmen? som heter just SVENNE JÄVEL
Se där, där ser du vad kunskap ställer till med. En skillnad mellan dålig svenska och en konstnärligt vald filmtitel.. Världen är ju underbarFast det bygger på att man känner till filmen, annars antar man att det kan finnas ett IG i svenska inblandat
Inte alls.Nja jag tror istället att det handlar om patetiska försök till härskartekning.
Inte alls.
Men du saknar helt förmåga att tolka de antydningar som man i normalt socialt liv använder sig av.
Det kallas associativ förmåga.
Vilket du helt verkar sakna.
Det skall vara ordagrant för att du skall förstå.
Och här så väljer jag att avsluta att diskutera med dig.Patetiskt egentligen, eftersom det beteende berättar bra mycket mer om dig än vad du nog egentligen skulle önska.
Du skrev:Om du hävdar att en bil är gul, och jag ser att den är röd. Och jag påpekar detta för dig så blir du provocerad.
Jag förstår att du inte är intresserad av att diskutera sakfrågor, när det är så mycket enklare att haspla ur sig en massa saker om mig som person.
Patetiskt egentligen, eftersom det beteende berättar bra mycket mer om dig än vad du nog egentligen skulle önska.
Hade inte reflekterat över det (kanske jag hade tänkt på Jarmo och lett en aning) och hoppats att inte folk dömer mig efter vad jag har på mig. Hu.
Jag skulle förmodligen sortera bort både t-shirt och människa ut i periferin att jag inte ens skulle kunna klämma fram en medveten tanke om varken människas eller t-shirts existens. HÖHÖ-humor tilltalar mig icke.... det om någon hade en t-shirt med texten "SVENNE JÄVEL" på?
Jag tycker fortfarande att det kvittar vem som bär den, och var.Beror väl på ett par saker.
1 vem som bär den
2 var, i vilken omgivning man bär den.
Om en lintott bär den på stan en vardagseftermiddag så lär väl ingen reagera
Men om en mörk tott bär den en lördagsnatt till krogen så bäddar den nog för bråk.
.
Jag tycker fortfarande att det kvittar vem som bär den, och var.
Den personen statuerar tydligt att den gjort annat än att vara uppmärksam på svenskalektionerna.