JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ta bort tryck från t-shirt?
Finns det något smidigt knep att bli av med tryck på t-shirt? Snabba på processen nedan under kontrollerade former typ.
Synd att kasta en fullt fungerande t-shirt som bara är använd enstaka gång pga att trycket släpper så man får vitt bös överallt...
Hästvård
Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Hundhälsa
Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6
7
8
Övr. Katt
Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Hästmänniskan
Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är.
2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2
3
4
Uppdateringstråd #2
Gnägg Jag är deppig. Vi skulle sälja ponnierna, bara det var/är så jobbigt...
Men den ena har kastat av ryttare till höger och vänster och...
prinsessfeminist
14 minuter sedan
Ormbett
Hästvård Skönt att höra att er blev bra 😊
Vår hästs svullnad blev också otroligt varm efter några dagar. Och han stod och gäspade mycket, precis...
Bregen
27 minuter sedan
Svar: 28
Visningar: 1 419
Vård
Dålig upplevelse med veterinär
Hästvård Har tyvärr samma erfarenhet då jag tog ut distriktsveterinär till min unghäst (förvisso många år sedan men ändå).
cambodia
43 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 489
Vård