Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det står helt tokigt still i mitt huvud och hur jag än tänker, samt frågat folk, så har jag ännu inte fått något vettigt svar eller ens...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: Houdinie
·
Äldre Jag behöver hjälp och moraliskt stöd! :) I november ska jag åka på kattutställning i Åbo (Åbo Mäss-och Kongresscentrum, Mässfältsgatan...
Svar
5
· Visningar
1 290
Senast: lil-sis
·
Äldre Om jag bokar en resa under ett och samma bokningsnummer men missar min connecting flight, blir jag ombokad på en annan då eller hur...
2
Svar
20
· Visningar
3 431
Senast: Whirlie
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19556878.ab "På måndag släpper de lös de fyra rymmar-par. Dessutom får ytterligare två...
2
Svar
23
· Visningar
2 293
Äldre Kan nån förklara det för en som inte fattar? :confused:
2
Svar
22
· Visningar
2 849
Senast: thoora
·
Äldre 1 maj flyttade jag in i min lägenhet. Fick lovat omtapetsering i hela lägenheten då den ser bedrövlig ut med slitna tapeter och fullt...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Angel
·
Äldre Kan man köra en traktor 14 mil på asfaltsväg eller sliter man ut däcken då?
Svar
6
· Visningar
842
Senast: tanten
·
Äldre Har fått för mig att permanenta var något man gjorde på 80-talet :D Men så kollade jag på The Woman här om dagen och blev så himla avis...
Svar
12
· Visningar
8 488
Senast: carmarnic
·
Äldre Kommer ni att dricka den gröna istället när den har premiär? Den ska tydligen vara delvis sötad med stevia dvs 7 sockerbitar istället...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 447
Senast: Thera
·
Äldre Visste inte var jag skulle lägga tråden, men prövar här! I förrgår mötte jag två rådjur när jag var ute och red. Märkte då att det ena...
2
Svar
38
· Visningar
6 542
Senast: seahawk
·
Äldre Som rubriken lyder så behöver jag en ny (smart) telefon då min nuvarande börjar sjunga på sista versen på riktigt :down: Det är en...
2
Svar
31
· Visningar
2 751
Senast: Akerman
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Kryssar ni person i valet? Hur tänkre ni då? Är det någon som driver sakfråga? Någon som bor nära? Någon med ett visst yrke? Baserat på kön?
Svar
18
· Visningar
975
Senast: Hyacinth
·
Äldre Planerar en långhelg någonstans i Europa i november. Vad har ni för tips?
Svar
18
· Visningar
1 286
Senast: Kintaro
·
Äldre Som så många andra har jag såklart röstat, och det gjorde jag idag i min egna vallokal. Jag har röstat flera gånger förut, och varje...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 581
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ska på bröllop snart. Klänningen är klar. Blir en helt underbart fin klänning, som dock är svart. Hellång. Skulle behöva en bolero/sjal...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Korall
·
Äldre Snabb fråga, om jag checkar in nu för avresa imorgon, måste jag printa boarding cardet nu också eller kan jag göra det på flygplatsen...
Svar
14
· Visningar
2 645
Äldre Min dotter har haft ont i knät. Gick till sköterskan på jobbet, Var en sträckning, Går över inom en vecka... Några dagar senare ringer...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 729
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Äldre Skulle du köpa en begagnad bil av den här killen? Jonas Sjöstedt gör nog inte det efter den här blåsningen :p Snacka om att ha blivit...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: ullo
·
Äldre Hur tror du valresultatet hade sett ut om alla röstberättigade faktiskt röstade? Även om vi har ett högt valdeltagande i Sverige rör det...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 967
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag letar ny bil men ingen matchar mina önskningar som jag kan hitta :( Jag söker en rel liten bil då jag vill ha låg bensin/diesel...
Svar
7
· Visningar
901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka