Grön Cola Life

Jag blev positivt överraskad!
Avskyr den beska eftersmaken på Cola light/Zero och tycker att sockerfyllda originalet är på tok för sliskigt.
Cola Life är ett alldeles perfekt mellanting :)

Jag är väl ingen stordrickare av cola, men köpte en igår för att testa. Jag hade inte några större problem med den, bättre än Zero och nyttigare än vanlig, så ska jag dricka cola så kommer jag nog köpa den igen :)

Dricker inte ens vanlig Coca Cola, ännu mindre Life. Tycker de är så blaskiga i smaken, smakar tunt liksom. DR PEPPER DÄREMOT :love::love::love:

Jag gick all-in på Donken i New York och tog Dr Pepper. Det var :wtf::rofl::yuck:. Smakade som att dricka det där gröna som finns i en del vetekransar. :wtf:

Cola Life tyckte jag var ok, sambon som är storkonsument av originalet tyckte det var äckligt!

Liknande trådar

Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 474
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar