Kvinnliga artister

Shelly som var med i Alisha's Attic (minns någon I am I feel? Ett av mina favoritband of all time :) - döttrarna till Brian Poole i The Tremeloes (Silence is golden) för övrigt) har ett band som heter Red Sky July tillsammans med sin man (Ally Mcerlaine, gitarrist i Texas) och en tjej som heter Charity Hair. Jättevackert namn tycker jag!

Sedan tänker jag Blondie?

Black Box Recorder är ett av mina favoritband, två killar och en tjej men tjejen (Sarah Nixey) är sångerska och frontfigur.

När jag läser Kapten Röd kopplar min hjärna direkt över till Kapten Klänning :banghead::devil:
Apropå det såg jag en travhäst som hette "Captain in a Dress" och tänkte då på Kapten Klänning och kände omedelbart obehag. Men Kapten Röd tänker jag faktiskt på en häst som jag var medryttare åt en gång, ett sto som faktiskt hette så.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: MML
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 166
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar