Middag i Malmö

Vi hamnade på Mando. Det var nog mer än 10 år sedan vi var där senast, så det är inte en av de restauranger som vi brukar gå till. Vi bokade inte bord, för vi visste inte riktigt när vi skulle bli färdiga, men det gick bra ändå - bara 15 min väntetid i baren. Maten var god, precis som folk brukar säga att den är... Och @Summerwind, de öppnar kl 12 på helgdagar.

Jag var förresten sugen på den brasilianska restaurangen, men sambon lät lite skeptisk, så den blev det tyvärr inte...

Lite lustigt... Förra veckan hade jag tänkt att starta en tråd med samma tema. Vi hamnade också på Mando! Jag tog plankstek men blev ganska besviken. Ingen höjdare enligt mig. Men jag gillade miljön och snabba servicen!

Liknande trådar

Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 213
Senast: Caoimhe
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka