Indirekt ? rasistiska undertoner, främlingsfientlighet ?
Ni pratar ju om att SD har rasistiska GRUNDER ... Och här visar jag att det finns fler partier med VÄRRE grunder/historier...
Men de va ju länge sen ?
Då säger jag som LBB ... Visa vart i partiprogrammet som SD står för att vi ska etniskt RENSA UT alla invandrare ...
Jajust de sen va de ju några som sprang med ett järnrör å skrek blatte... Inte den smartaste skaran (oavsett vilket parti de tillhört) och så har vi ju lite skattefiffel ... Och sen har vi andra partiers "svarta" får .... Listan blev lång (den jag hitta)
https://docs.google.com/document/d/...N2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic?pli=1&ap=12
Att många tolkar SD rasistiskt innebär inte att ALLA gör det. Det är det som är det fina med texter... Alla kan tolka det olika.
En del tolkar bibeln bildligt, andra som råd, andra som skräp
En del tolkar koranen bildligt, andra som råd, andra som skräp
En del tolkar Pippi som stark och självständig, andra som envis och oresonlig och har problem med vuxna.
TOLKNINGAR ... tänk så olika vi kan se på saker...
Och ja jag vill ha minskad asylinvandring, jag är inte för att skicka ut alla redan boende i sverige. Men vi måste fixa med de som redan bor här innan vi tar in ännu fler. Och därmed röstade jag på SD... (japp redan röstat)