Nu har jag läst igenom Snurrfians inlägg ytterligare en gång och det som jag tycker talar emot teorin att hon siat någon som god el någon annan som ond är att hon 15.04 skriver ett inlägg om hur hon tänkte m förstadagsrösten och där nämner bara de två spelarna det stod mellan för henne då, vilket var Hedinn och Jfrelin, men hon lägger ingen värdering i vad hon anser om Jfrelin. Inlägget tycker jag visar att hon haft tid att skriva andra inlägg (än bara fastna i mammas-diskussionen) och hade hon velat att vi skulle tänka i en annan riktning eller friskriva någon så hade hon haft möjlighet att göra det.
Ovanstående + att nu när jag läst igenom mitt teoriinlägg igen så är det Mammas mina blickar dras emot, jag tror Snurrfian var något på spåret men hade svårt att uttrycka det och sedan Mammas tidiga röst på bumpo står ut i mina ögon idag.
Paddington röstar på Mammas
Ovanstående + att nu när jag läst igenom mitt teoriinlägg igen så är det Mammas mina blickar dras emot, jag tror Snurrfian var något på spåret men hade svårt att uttrycka det och sedan Mammas tidiga röst på bumpo står ut i mina ögon idag.
Paddington röstar på Mammas