Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förövrigt vill jag slå hål ytterligare på att Snurrfian har siat Mammas som ond. Vi har ju en spion med i leken. Men det var bara Snurrfian som röstade på Mammas igår. Om spionen har sett att Snurrfian siat någon hon sedan röstar på, är det ju garanterat att hon siat personen som ond.
Ser spionen vem som är siaren? Jag trodde det stod typ "siaren siar mammas"?Förövrigt vill jag slå hål ytterligare på att Snurrfian har siat Mammas som ond. Vi har ju en spion med i leken. Men det var bara Snurrfian som röstade på Mammas igår. Om spionen har sett att Snurrfian siat någon hon sedan röstar på, är det ju garanterat att hon siat personen som ond.
Förvisso röstade Snurrfian sent, men hon teoriade i princip enbart om Mammas. Och det var "en hel" kvart kvar till DL.
Hjartagna - ja OM siaren siat någon som ond så lär den ju rösta på den. Men i detta fall skulle jag tro att hon inte siat Mammas som ond utan siat någon som god. Som tex Sasse skriver - spionen visste redan igår vem som är siad och om det vore mammas som var siad som ond så hade de två (Snurrfian + spion) nog drivit på hårdare för att få ut mammas. Så nej, den teorin köper inte jag.
Nej. Men om spionen ser att Mammas blivit siad, och det sedan kommer in en spelare, Snurrfian, som teoriar om henne och enbart henne, kan det ju tänkas att spionen kan lägga ihop 2+2. Helt säker kan inte spionen vara naturligtvis, men det förekommer att man lyckas klura på det här sättet.Ser spionen vem som är siaren? Jag trodde det stod typ "siaren siar mammas"?
Se mitt svar till Lena.Kan se flera anledningar till att spionen inte röstade lika, för även om spionen skulle veta att Mammas isf blivit siade så kunde den ju inte veta vad Mammas blivit siad som och vem som gjort det. Det var ju inte förrän efter DL vi visste att Snurrfian var siaren. Kan ju även vara så att spionen inte var inne, eller inte hann ändra.
Eller så kan spionen tänka att mammas blivit siad som god och inte haft en tanke på att Snurrfian var spion just eftersom hon inte kom med några vassare teorier?Nej. Men om spionen ser att Mammas blivit siad, och det sedan kommer in en spelare, Snurrfian, som teoriar om henne och enbart henne, kan det ju tänkas att spionen kan lägga ihop 2+2. Helt säker kan inte spionen vara naturligtvis, men det förekommer att man lyckas klura på det här sättet.