Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sa att jag skulle ändra mig igen vad
Glömmerallt ändrar röst till Niyama
Japp, efter att jag skrivit om den plus teorin om Paddan och Lena (och den lämnar vi därhän tillfälligtsvis, jag vet inte vad jag tror men just nu känns det inte prioriterat).
Jag skrev visst ingen motivering här men jag går alltså tillbaka till ursprungs teorin
Japp, efter att jag skrivit om den plus teorin om Paddan och Lena (och den lämnar vi därhän tillfälligtsvis, jag vet inte vad jag tror men just nu känns det inte prioriterat).
Varför tror du Myrten var så snabb då? Och nu försöker vända det mot mig?
Jag kommer ändra röst till Jfrelin om det står mellan henne och mig. Efter gårdagen blev jag bara mer övertygad om hennes ulvighet, även om jag känner mig säkrare på Myrten.
Det är därför jag vill köpa mig tid. Leken kan ta slut ikväll om vi väljer fel och käket lyckas.Alltså min ursprungsteori är att du är ett mindre "uppenbart" val än Myrten
Tja en god myrten hade varit snabb och en ond myrten hade varit snabb. Det är problemet att jag tror @Myrten hade agerat så här oavsett roll.
Det är därför jag vill köpa mig tid. Leken kan ta slut ikväll om vi väljer fel och käket lyckas.
Jag ser gärna att du gärna skriver vad du tror om övriga för det påverkar ju vad jag tro om dig så har du tid så.
Kan du förklara hur Jfrelin (som jag inte vet var hon står) är ondare än Niyama? Jag hänger inte med riktigt? Tror du att Jfrelin är omvandlad eller att hon var ulv tidigare?glömmerallt ändrar röst till Jfrelin
Se tidigare teorier
Fast du skrev ju flera korta inlägg.Att du var snabb var väl inte så oväntat. Jag kunde inte sitta klistrad vid datorn + var osäker på en del saker, därför dröjde det lite. Jag var i god tid före nattDL vilket var det viktiga.
men dumma!!Nope!
Kan du förklara hur Jfrelin (som jag inte vet var hon står) är ondare än Niyama? Jag hänger inte med riktigt? Tror du att Jfrelin är omvandlad eller att hon var ulv tidigare?