Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det bara negativt att demonen dör? Jag tror att Niyama blivit omvandlad och alltså var god igår. Jag röstade på Paddi dagen före. Är det kanske så att onda tyckte att demonen kunde offras för att man skulle få in en ny, fräsch onding i lyan och skaka om bland goda?

Jag bara spekulerar, men visst öppnar det faktum att Paddi var demon, inte vanlig ulv upp fler möjligheter? Paddi var ju misstänkt.


Nä men det är ju bra om demonen dör sent i leken? Och om en god dött igår och paddi idag så hade väl onda kanske vunnit så jag skulle inte kalla det bra för ulvarna att paddi dog igår.
 
Nä men det är ju bra om demonen dör sent i leken? Och om en god dött igår och paddi idag så hade väl onda kanske vunnit så jag skulle inte kalla det bra för ulvarna att paddi dog igår.
Fast Paddi var ju misstänkt. Jag vet inte, men jag tänker att i ett sådant läge så tyckte lyan kanske att det var bra att skapa kaos genom att någon blev omvandlad?
 
Men vi kan ju bara ta en ulv i taget. De andra tre är jag inte lika övertygad om, så de väntar jag med till nästa lynch. :)

De som är onda vill ju inte få ut någon kollega, därför röstar de förstås inte på Niyama. Sedan säger jag inte att alla som röstar på någon annan är ond, bara att min misstanke ökar.

Självklart kan vi bara ta en ulv i taget men folk kan ju misstänka olika deltage olika mycket.

Bara för att någon av M och N troligtvis blivit demonad betyder ju inte det att övriga blir mindre misstänkta.
 
@Niyama tappade sugen igår em och röstade redan vid 18.30-tiden (ish) pga det. Då var ingen omvandlad.

Och där blev jag misstänksam att du sitter i lyan också!

Ja, Niyama tappade sugen innan, men det blev VÄRRE upplevde jag efter omvandlingen. För att sedan "svänga" igen under dagen idag.
 
Jag blir mer och mer osäker på @myrtens brandtal om @Niyama igår. Jag har flera gånger skrivit att jag börjar tro att jag är grundlurad. Jag kan verkligen inte bli kvitt den tanken. Tvärt om blir den starkare och starkare. På grund av det: bumpo ändrar till Myrten.
 
Jag blir mer och mer osäker på @myrtens brandtal om @Niyama igår. Jag har flera gånger skrivit att jag börjar tro att jag är grundlurad. Jag kan verkligen inte bli kvitt den tanken. Tvärt om blir den starkare och starkare. På grund av det: [bumpo ändrar till Myrten.

Tänk dig in i situationen. Vad skulle du göra? Gå och lägga dig och vänta på att bli äten? Eller försöka lämna ett testamente.
 
Och där blev jag misstänksam att du sitter i lyan också!

Ja, Niyama tappade sugen innan, men det blev VÄRRE upplevde jag efter omvandlingen. För att sedan "svänga" igen under dagen idag.
Va? Jag kunde ha plockat fram citatet där hon röstade men tänkte att det väl inte var superviktigt?
Är jag ond för det?
 
Jag tror Myrten försöker få oss att tro att hon är den goda tvillingen som är kvar. Fast det tror inte jag
Jfrelin röstar på Myrten
 
Tänk dig in i situationen. Vad skulle du göra? Gå och lägga dig och vänta på att bli äten? Eller försöka lämna ett testamente.
Det jag funderar på är varför ingen blev äten? Om ängeln nu prickade den goda tvillingen - varför verkar ingen säkrare?
Jag blir mer och mer förvirrad. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 360
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp