Särskrivning? I så fall är det illa!
Nä? Jag menar inte att jag är lättstressad, utan att jag var lätt stressad (lite stressad) nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Särskrivning? I så fall är det illa!
för att det är ologiskt att niyama skulle vara frusterad på mig efter deadline annars
Men igår var hon ju god?
Jag trodde att du menade att jag kändes jätteond. På grund av att jag blandat ihop orden i ett inlägg. Men jag vet ju att du och jag ibland resonerar totalt olika rörande vad som är gott/ont.
Hur som så är min misstankelista efter Niyama:
1. Jfrelin - snabb röst, inga direkta teorier igår, försökte ev styra tänket hur tvillingar agerar.
2. bumpo - sen röständring
3. LenaH - se tidigare teorier.
Jag trodde att du menade att jag kändes jätteond. På grund av att jag blandat ihop orden i ett inlägg. Men jag vet ju att du och jag ibland resonerar totalt olika rörande vad som är gott/ont.
Hur som så är min misstankelista efter Niyama:
1. Jfrelin - snabb röst, inga direkta teorier igår, försökte ev styra tänket hur tvillingar agerar.
2. bumpo - sen röständring med defaultteorin "Myrten kan lura mig upp på läktaren". Kan inte Niyama det då???? Jag bara undrar!
3. LenaH - se tidigare teorier.
Nä? Jag menar inte att jag är lättstressad, utan att jag var lätt stressad (lite stressad) nu
Nej, jag är osäker på henne också. Ja, jag är osäker över huvud taget. Men jag vet inte riktigt hur det gått med spöken och specialroller jadajada, så jag gjorde en liten lista. Som inte baserar sig på någon empirisk undersökning men kanske kan tas i beaktande.Håller med om jfrelin och bumpo, inte lena
Ah, jag såg det inte som försvar utan mest fakta.Ja, men varför går du in och försvarar henne nu? Igår hade inte omvandlingen varit, när den sedan varit blev hon MER uppgiven. Jag tycker att det är väldigt skumt att du försvarar henne.
Jag tror också det men undrar lite vart @Breaktown tog vägen?Jag tror också listan stämmer @Mammas
ULV! I knew it!!!!F ö vill jag bara meddela (mest som ett tips till @Snurrfian kanske) att man inte ska surfa från mobilen om man har tjocka fingrar och dessutom är moderator för jag höll på att radera hela tråden förut.
F ö vill jag bara meddela (mest som ett tips till @Snurrfian kanske) att man inte ska surfa från mobilen om man har tjocka fingrar och dessutom är moderator för jag höll på att radera hela tråden förut.