Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
för att det är ologiskt att niyama skulle vara frusterad på mig efter deadline annars:p

Jag trodde att du menade att jag kändes jätteond. På grund av att jag blandat ihop orden i ett inlägg. Men jag vet ju att du och jag ibland resonerar totalt olika rörande vad som är gott/ont.

Hur som så är min misstankelista efter Niyama:
1. Jfrelin - snabb röst, inga direkta teorier igår, försökte ev styra tänket hur tvillingar agerar.
2. bumpo - sen röständring med defaultteorin "Myrten kan lura mig upp på läktaren". Kan inte Niyama det då???? Jag bara undrar!;)
3. LenaH - se tidigare teorier.
 
Myrten röstar på Niyama
Niyama röstar på Myrten
Habina röstar på Niyama

(glömmerallt röstar på Niyama)
Lobelia röstar på Niyama
(bumpo röstar på Niyama)
(glömmerallt ändrar till Myrten)
(glömmerallt ändrar till Niyama)
LenaH röstar på Jfrelin
(glömmerallt ändrar till Jfrelin)
grodan röstar på glömmerallt
bumpo ändrar till Myrten
Jfrelin röstar på Myrten
glömmerallt ändrar till Niyama

Niyama 4
Myrten 3
JF 1
GA 1

Har någon en sammanställning ni kan kolla om detta stämmer? :) I annat fall måste jag dubbelkolla igen, vill inte riskera att skriva en uppdaering och döda någon om jag lyckats missa en röst. :cool:
 
Jag trodde att du menade att jag kändes jätteond. På grund av att jag blandat ihop orden i ett inlägg. Men jag vet ju att du och jag ibland resonerar totalt olika rörande vad som är gott/ont.

Hur som så är min misstankelista efter Niyama:

1. Jfrelin - snabb röst, inga direkta teorier igår, försökte ev styra tänket hur tvillingar agerar.
2. bumpo - sen röständring
3. LenaH - se tidigare teorier.


Håller med om jfrelin och bumpo, inte lena
 
Jag trodde att du menade att jag kändes jätteond. På grund av att jag blandat ihop orden i ett inlägg. Men jag vet ju att du och jag ibland resonerar totalt olika rörande vad som är gott/ont.

Hur som så är min misstankelista efter Niyama:
1. Jfrelin - snabb röst, inga direkta teorier igår, försökte ev styra tänket hur tvillingar agerar.
2. bumpo - sen röständring med defaultteorin "Myrten kan lura mig upp på läktaren". Kan inte Niyama det då???? Jag bara undrar!;)
3. LenaH - se tidigare teorier.

Alltså jag menade är att det är ologiskt för en ond niyama att bli frustrerad på mig när det är försent att ändra och om hon är god så borde du vara ond men just nu är jag mest förvirrad.
 
Håller med om jfrelin och bumpo, inte lena
Nej, jag är osäker på henne också. Ja, jag är osäker över huvud taget. Men jag vet inte riktigt hur det gått med spöken och specialroller jadajada, så jag gjorde en liten lista. Som inte baserar sig på någon empirisk undersökning men kanske kan tas i beaktande.
 
Jag kan tillägga att om Niyama är ond så stärker det mina misstankar mot jfrelin just för att Niyama misstänker henne, jag tror det kan vara någon förvillande taktik
 
Ja, men varför går du in och försvarar henne nu? Igår hade inte omvandlingen varit, när den sedan varit blev hon MER uppgiven. Jag tycker att det är väldigt skumt att du försvarar henne.
Ah, jag såg det inte som försvar utan mest fakta. :)
Jag har ju varit tydlig med att jag inte har en aning ALLS om vem av dem det är och det var också därför jag inte röstade på någon av dem.
Svaret på hur vi ska gå vidare får vi förhoppningsvis strax.
 
Uppdatering!

Det är inte att vara varulv och inträngd i ett hörn. Det är svårt att försvara sig själv mot anklagelser samtidigt som man inte kan öppna munnen eftersom huggtänderna trängde fram när man blev upprörd. Niyama är arg, upprörd och HALVVÄGS GENOM EN TRANSFORMATION! De andra kastar sig över henne, old school med grepar och till och med en lie! En varulv som dödas halvvägs genom en förvandling är inte vacker till att börja med, sönderhackad i flertalet delar är hon sannerligen inte vackrare.

Niyama var varulv.

NattDL 08:00!
Ber om ursäkt för förändringen, men kom på att jag måste till gymmet strax efter nio och jag gissar att ni hellre tar en tidigare DL än att behöva vänta efter DL på uppdateringen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp