Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hurra! Nu är jag tacksam mot er som vågade tro på @Myrten !Uppdatering!
Det är inte att vara varulv och inträngd i ett hörn. Det är svårt att försvara sig själv mot anklagelser samtidigt som man inte kan öppna munnen eftersom huggtänderna trängde fram när man blev upprörd. Niyama är arg, upprörd och HALVVÄGS GENOM EN TRANSFORMATION! De andra kastar sig över henne, old school med grepar och till och med en lie! En varulv som dödas halvvägs genom en förvandling är inte vacker till att börja med, sönderhackad i flertalet delar är hon sannerligen inte vackrare.
Niyama var varulv.
NattDL 08:00! Ber om ursäkt för förändringen, men kom på att jag måste till gymmet strax efter nio och jag gissar att ni hellre tar en tidigare DL än att behöva vänta efter DL på uppdateringen.
Uppdatering!
Det är inte att vara varulv och inträngd i ett hörn. Det är svårt att försvara sig själv mot anklagelser samtidigt som man inte kan öppna munnen eftersom huggtänderna trängde fram när man blev upprörd. Niyama är arg, upprörd och HALVVÄGS GENOM EN TRANSFORMATION! De andra kastar sig över henne, old school med grepar och till och med en lie! En varulv som dödas halvvägs genom en förvandling är inte vacker till att börja med, sönderhackad i flertalet delar är hon sannerligen inte vackrare.
Niyama var varulv.
NattDL 08:00! Ber om ursäkt för förändringen, men kom på att jag måste till gymmet strax efter nio och jag gissar att ni hellre tar en tidigare DL än att behöva vänta efter DL på uppdateringen.
F ö vill jag bara meddela (mest som ett tips till @Snurrfian kanske) att man inte ska surfa från mobilen om man har tjocka fingrar och dessutom är moderator för jag höll på att radera hela tråden förut.
Jag ska faan i mig rösta på dom jag tror är goda i fortsättningen.
Sådär, då var det problemet ur världen. Mina blickar faller - som jag tidigare sagt - på bumpo och Jfrelin. Sena röster och röständringar känns sådär. Visst kan man vara sen, men är man god spammar man väl leken med inlägg om vilka andra man misstänker sedan?
Och var är grodan med övriga kommentarer? Har de kommit?
JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA LEKEN!! hur lurad har inte jag blivit då.
Jag gör... Vem det nu var, sällskap i toaletten. Jag ska faan i mig rösta på dom jag tror är goda i fortsättningen.
*ställer mig i skamvrån och tjurar*
Jag är rätt säker på dig och Myrten. Jfrelin har jag väl klargjort var jag tror jag har. Nu behöver jag kika på Breaktown. Synd att hon inte hann lägga nån röst ikväll.
För övrigt känns det väldigt skönt att niyama var ulv! Jag var rejält nojjig där alltså
Nu tror jag Jfrelin och bumpo är onda för de sena rösterna på myrten
Myrten god(behövs väl ingen förklaring?)
Övriga som förut lite osäker sådär allmänt.
Nä, jag vet. Jag ska bara samla ihop mina tankar igen och komma fram till vad jag tror igen. Just nu är allt bara gröt i hjärnan.Jag säger som jag alltid gör i lägen som dessa - bevisa din godhet. Ut och leta onda! Du lär inte hitta dem i skamvrån.
Habina
Lobelia
glömmerallt
bumPo
Jfrelin
Myrten
Breaktown
grodan21
LenaH
Dessa är väl de som är kvar?