Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!

Det är inte att vara varulv och inträngd i ett hörn. Det är svårt att försvara sig själv mot anklagelser samtidigt som man inte kan öppna munnen eftersom huggtänderna trängde fram när man blev upprörd. Niyama är arg, upprörd och HALVVÄGS GENOM EN TRANSFORMATION! De andra kastar sig över henne, old school med grepar och till och med en lie! En varulv som dödas halvvägs genom en förvandling är inte vacker till att börja med, sönderhackad i flertalet delar är hon sannerligen inte vackrare.

Niyama var varulv.

NattDL 08:00!
Ber om ursäkt för förändringen, men kom på att jag måste till gymmet strax efter nio och jag gissar att ni hellre tar en tidigare DL än att behöva vänta efter DL på uppdateringen. :)
Hurra! Nu är jag tacksam mot er som vågade tro på @Myrten !

Mina misstankar mot @Jfrelin blev inte mindre iom detta.
 
Uppdatering!

Det är inte att vara varulv och inträngd i ett hörn. Det är svårt att försvara sig själv mot anklagelser samtidigt som man inte kan öppna munnen eftersom huggtänderna trängde fram när man blev upprörd. Niyama är arg, upprörd och HALVVÄGS GENOM EN TRANSFORMATION! De andra kastar sig över henne, old school med grepar och till och med en lie! En varulv som dödas halvvägs genom en förvandling är inte vacker till att börja med, sönderhackad i flertalet delar är hon sannerligen inte vackrare.

Niyama var varulv.

NattDL 08:00!
Ber om ursäkt för förändringen, men kom på att jag måste till gymmet strax efter nio och jag gissar att ni hellre tar en tidigare DL än att behöva vänta efter DL på uppdateringen. :)

Sådär, då var det problemet ur världen. Mina blickar faller - som jag tidigare sagt - på bumpo och Jfrelin. Sena röster och röständringar känns sådär. Visst kan man vara sen, men är man god spammar man väl leken med inlägg om vilka andra man misstänker sedan?

Och var är grodan med övriga kommentarer? Har de kommit?
 
Ja, nu känner jag mig övertygad om myrtens godhet och instämmer i misstankarna mot Jfrelin och bumpo. LenaH är jag också fundersam på...
 
JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA LEKEN!! :arghh: hur lurad har inte jag blivit då.

Jag gör... Vem det nu var, sällskap i toaletten. Jag ska faan i mig rösta på dom jag tror är goda i fortsättningen.

*ställer mig i skamvrån och tjurar*
 
F ö vill jag bara meddela (mest som ett tips till @Snurrfian kanske) att man inte ska surfa från mobilen om man har tjocka fingrar och dessutom är moderator för jag höll på att radera hela tråden förut. :crazy:


:rofl:

För övrigt känns det väldigt skönt att niyama var ulv! Jag var rejält nojjig där alltså

Nu tror jag Jfrelin och bumpo är onda för de sena rösterna på myrten

Myrten god(behövs väl ingen förklaring?)

Övriga som förut lite osäker sådär allmänt.
 
Är det någon som har röstlistor för alla dagar lite tillgängliga? Dvs någon som är lite bättre strukturerad än jag... :angel:
 
Sådär, då var det problemet ur världen. Mina blickar faller - som jag tidigare sagt - på bumpo och Jfrelin. Sena röster och röständringar känns sådär. Visst kan man vara sen, men är man god spammar man väl leken med inlägg om vilka andra man misstänker sedan?

Och var är grodan med övriga kommentarer? Har de kommit?


Jag vill också se mer av @grodan21 och även @Breaktown

Blir intressant och se vad folk skriver nu inatt.
 
JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA LEKEN!! :arghh: hur lurad har inte jag blivit då.

Jag gör... Vem det nu var, sällskap i toaletten. Jag ska faan i mig rösta på dom jag tror är goda i fortsättningen.

*ställer mig i skamvrån och tjurar*

Jag säger som jag alltid gör i lägen som dessa - bevisa din godhet. Ut och leta onda! Du lär inte hitta dem i skamvrån.
 
:rofl:

För övrigt känns det väldigt skönt att niyama var ulv! Jag var rejält nojjig där alltså

Nu tror jag Jfrelin och bumpo är onda för de sena rösterna på myrten

Myrten god(behövs väl ingen förklaring?)

Övriga som förut lite osäker sådär allmänt.
Jag är rätt säker på dig och Myrten. Jfrelin har jag väl klargjort var jag tror jag har. Nu behöver jag kika på Breaktown. Synd att hon inte hann lägga nån röst ikväll.
 
Jag hade typ 0% batteri på min telefon därav kom en jävligt sen röst. Ville läsa vad alla skrev innan jag röstade.
Idag har vi haft galet mycket på jobbet så har inte kunnat spela därifrån, men jag tjänade 730 000 kr till banken idag :). Sen var jag i stallet och hästen hade gjort sig lite illa men hade tur att vet var där och kunde kolla direkt, eller jag fick vänta i 2 timmar tills hon var klar med annat. Bara skrapsår så kan förhoppningsvis tävla på söndag.

Ni får tro vad ni vill men jag har skrivit tidigare att jag alltid röstar på det JAG tycker inte vad andra tycker. Jag tycker Myrten var lite väl aggressiv om tvillinggrejen. Hon var dessutom jädrigt snabb efter DL att gå in och skriva och skaffa sig ett försprång mot Niyama som jag uppfattade då som att hon, Niyama, inte orkade försöka vända opinionen. Iom att Myrten var så himla aktiv trodde jag att hon var den som blivit omvandlad. My bad liksom. Jag är knappast den enda som röstat ut goda i denna lek.
Undrar hur många ulvar som döljer sig bland de som röstade på Niyama. Hyfsat lätt att slänga iväg röster och offra henne när det var dit vinden blåste.
 
Habina
Lobelia
glömmerallt
bumPo
Jfrelin
Myrten
Breaktown
grodan21
LenaH

Dessa är väl de som är kvar?

Tror det och det är väl dessa roller?

Goda
Borgmästare – Har som specialförmåga att hens röst väger över vid lika. Hen kan även vid ett tillfälle stoppa en lynch.
Jämn siare – Siar någon jämna leknätter. Får då veta personens roll.
Ängel – Kan varje natt välja att beskydda någon från att bli uppäten.
Tvillingar – Har ingen specialförmåga utöver att de får tala med varandra utanför leken.

Konditor – Har ingen mer specialförmåga än att hen är lite rund och go – ulvarna orkar inte äta natten efter att konditorn ätits upp.
Ghost Whisper – Kan en gång under leken uppväcka ett spöke. Spöket får inte skriva i tråden men får prata med ghost whisper och rösta via PM till LL.

Onda
Varulvar – Håller till i lyan tillsammans med varulvsdemonen. Varje natt får de välja någon som de äter upp, de skickar sitt val via PM till LL. De har även rätt att varje natt förhäxa en deltagare. Denna deltagare får inte veta om det, men den personens röst räknas inte dagen efter. Denna info ingår i spioninfon.
 
Dag 1
bumpo röstar på Habina
Myrten röstar på Snurrfian
Sasse röstar på bumpo
grodan 21 röstar på Habina
Jfrelin röstar på Bumpo
Niyama röstar på glömmerallt
Habina röstar på Paddington
LenaH röstar på Jfrelin
Hjartagna röstar på Matmissbrukaren
Lobelia röstar på Snurrfian
Breaktown röstar på matmissbrukaren
Paddington röstar på LenaH
Glömmerallt röstar på snurrfian
Snurrfian röstar på matmissbrukaren
Matmissbrukaren röstar på snurrfian
 
Dag 2
Myrten röstar på Paddington
Lobelia röstar på Bumbo
Hjartagna röstar på Matmissbrukaren 2
bumpo röstar på lobelia
Breaktown röstar på Lobelia
LenaH röstar på Habina
Habina röstar på matmissbrukaren2
Jfrelin röstar på MM
Niyama röstar på Paddington
Paddington röstar på Lobelia
(glömmerallt röstar på lobelia)
grodan21 röstar på matmissbrukaren
(Glömmerallt ändrar till Matmissbrukaren)
Matmissbrukaren röstar på Lobelia
glömmerallt ändrar igen till Paddington
 
Vi fick strömavbrott! Vilken kanske låter osannolikt men så var det... Men det verkar ju ha gått bra iaf! Och ens utan att ha läst igenom ordentligt så borde man väl kunna sätta Myrten på den goda sidan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp