glömmerallt ändrar till Niyama
se tidigare teorier
Vill även tillägga att de sena rösterna på myrten talar till hennes fördel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
glömmerallt ändrar till Niyama
se tidigare teorier
Vill även tillägga att de sena rösterna på myrten talar till hennes fördel
Va? Jag kunde ha plockat fram citatet där hon röstade men tänkte att det väl inte var superviktigt?
Är jag ond för det?
Det jag funderar på är varför ingen blev äten? Om ängeln nu prickade den goda tvillingen - varför verkar ingen säkrare?
Jag blir mer och mer förvirrad.
Jag förstårtanken och situationen. Men det känns så... Konstlat på något vis.
Ok. Jag undrar nu om inte Niyama har sällskap i lyan av bumpo och Jfrelin. Men jag kommer inte att ändra.
Glömmerallt - det var inte riktigt som jag mindes, men: "Lobelia har skrivit så lite att där vet jag inte alls vad jag ska tro, anar ändå en förvirrad god där men hon skulle ju lika gärna kunna vara ond."
Nej iofs inte men den "borde" ju blivit käk enligt @Myrten s resonemang ovan och vem blev då skyddad?Det finns inget som säger att ängeln prickade den goda tvillingen? Eller har jag missat något?
Hann @Breaktown rösta?Vad sjutton blev ställningen?
NEEJ GA!
Har du teoriat mot mig tidigare idag? Eller kommer du in en minut före DL och röstar?Jag tror Myrten försöker få oss att tro att hon är den goda tvillingen som är kvar. Fast det tror inte jag
Jfrelin röstar på Myrten
Om du dör och jag har fel så får vi en ny chans i morgon och röstar då ut myrten du behöver inte bli så upprörd
Det där har jag också läst
och nu känns du jätteond!
Men igår var hon ju god?Du är misstänkt ond då du plötsligt försvarar Niyama.
Jag är inte upprörd Bara lätt stressad.
Jag är inte upprörd Bara lätt stressad.
Varför det? Men jag tror jag klarade mig så om du själv är god behöver du inte oroa dig. Om jag rök, ja då får du snart veta.