Rätt uppfattat.
Sitter lite illa till och har bara skummat, var det något annat jag ska svara på?
Om eventuellt paket från brevbäraren måste användas direkt eller kan sparas?
I övrigt är det nog ingen som frågat något särskilt tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rätt uppfattat.
Sitter lite illa till och har bara skummat, var det något annat jag ska svara på?
Det är det jag undrarVad tror du jag håller på med?
Ulvarna är nog roade nu. Tänk nu goda!
Jag är ju övertygad om att du är ulv, men om så inte varit fallet hade den kommentaren gjort att jag blivit det. Att vädja till goda men inte styrka det med teorier tycker jag är ganska typiskt ulv-Niyama.
"Testamentet", d v s vilka som misstänks kom idag vid 16-tiden. Varför det? Varför inte före natt-DL då man kan bli mat - om man är god.
glömmerallt ändrar röst till Myrten
Motivering, jag är nojjig.
Jag lär väl ändra ett par gånger till
Om eventuellt paket från brevbäraren måste användas direkt eller kan sparas?
I övrigt är det nog ingen som frågat något särskilt tror jag.
Nä? Det är snarare typiskt mig som god att vädja.
Igår hade jag ju skrivit det precis innan dagDL. Trodde inte att folk behövde påminnas då. Idag har jag inte haft ork till teorier, men ville påminna vad som finns.
För sjutton GA, läs vad som hände mellan DL och natt-DL!!!
Ja, under förutsättning att du är god. Annars kan jag tala för döva öron! Läs!
Men det hände något vid dag-DL. Någon blev omvandlad. Och om du visste det men ingen annan - då behövde du inte tala om det?
Men det hände något vid dag-DL. Någon blev omvandlad. Och om du visste det men ingen annan - då behövde du inte tala om det?
Jag fattar inte?
För sjutton GA, läs vad som hände mellan DL och natt-DL!!!
Ja, under förutsättning att du är god. Annars kan jag tala för döva öron! Läs!
Vi är överens om att något hände vid dag-DL. Någon omvandlades. Så att man skrivit teorier före dag-DL innebär väl inte att man kan låta bli att skriva efter dag-DL? Det blir ju nytt i och med att någon omvandlas.
Eller en beslutsam god Myrten!Och ditt spel igår var en väldigt typisk beslutsam ulv-Myrten
När är deadline?
När är deadline?
Japp, efter att jag skrivit om den plus teorin om Paddan och Lena (och den lämnar vi därhän tillfälligtsvis, jag vet inte vad jag tror men just nu känns det inte prioriterat).Vad jag tror om omvandlingen skrev jag ju innan nattDL