Det var ju ett konstigt inlägg av grodan21, men kan det betyda så mycket annat än att hon bara glömt att Cirkus var den som dog igår? Jag tänker iaf att om man är ulv så är det ju väldigt konstigt att dagen efter man ätit upp en person misstänka den personen, alternativ ha glömt bort vem man hade ihjäl? Självklart finns ju också möjligheten att grodan var inaktiv igår när ulvkompisarna valde så att hon missat det hela, men vet inte om det är det mest troliga..
edit: Nu blev det lite knäppt. Jag läste det som att det var grodans inlägg om Cirkus som MM ville ha förklarat, därför var det skrivet som frågor (och citat tidigare). Men eftersom Myrten faktiskt ifrågasatte det hela så kan det ju iofs vara kvar. Och resonemanget har jag fast ändå
edit: Nu blev det lite knäppt. Jag läste det som att det var grodans inlägg om Cirkus som MM ville ha förklarat, därför var det skrivet som frågor (och citat tidigare). Men eftersom Myrten faktiskt ifrågasatte det hela så kan det ju iofs vara kvar. Och resonemanget har jag fast ändå