Nu känns alla onda![]()
Ja lite så känns det
Fast du känns en smula mindre ond och med tanke på nojjig jag är så betyder det nog att du är ondast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu känns alla onda![]()
är det bara jag som reagerar på GAs velande?Ändrar igen till Paddington
är det bara jag som reagerar på GAs velande?
Vet inte vad jag ska tro om det, känns helknepigt. På ett sätt känns det som om hon inte ville vara med och rösta ut MM, och ändrar till någon som inte har lika många röster för att inte lägga avgörande röst? Är det för att hon vet att MM är god? Men varför ändrade hon rösten till MM från början då (från Lobelia). Får det inte att gå ihop.
Vet inte vad jag ska tro om det, känns helknepigt. På ett sätt känns det som om hon inte ville vara med och rösta ut MM, och ändrar till någon som inte har lika många röster för att inte lägga avgörande röst? Är det för att hon vet att MM är god? Men varför ändrade hon rösten till MM från början då (från Lobelia). Får det inte att gå ihop.
Alltså @glömmerallt
Fattar ingenting nu. Först röstar du på Lobelia. Sen ändrar du till MM, utan teori?) sen ändrar du till Paddi
Kan du föklara dig lite? Grodans röst på MM och MMs egna röst kom ju in samtidigt som du höll på att ändra fram och tillbaks.
Tycker även din kommentar om att Niyama måste vara god för att hon skriver mest känns lite smörig. Sen tar du tillbaks det när Niyama godförklara sig själv.
Jädrigt märkligt spelat måste jag säga.
Det ovanliga i den här leken när det gäller GA är att hon inte lagt udda röster. Annars är ju det typiskt henne i början av lekarna. Vet inte om det tyder på godhet eller ondhet..
Dag 3
Myrten röstar på Paddington
Lobelia röstar på Bumbo
Hjartagna röstar på Matmissbrukaren 2
bumpo röstar på lobelia
Breaktown röstar på Lobelia
LenaH röstar på Habina
Habina röstar på matmissbrukaren2
Jfrelin röstar på MM
Niyama röstar på Paddington
Paddington röstar på Lobelia
(glömmerallt röstar på lobelia)
grodan21 röstar på matmissbrukaren
(Glömmerallt ändrar till Matmissbrukaren)
Matmissbrukaren röstar på Lobelia
glömmerallt ändrar igen till Paddington
tror den blev rätt nu?
@glömmerallt
Okej, jag har inte spelat på länge så fattar inte intern skämt
Alltså det känns ju som att en ulv skulle ju vara helt dum i huvudet om den gjorde som du gjorde men det kan ju vara exakt det du vill att man ska tro![]()
När jag teoriar försöker jag så ofta jag kan låta resonemanget synas i text så att andra spelare ska se hur jag har tänkt. Att leta detaljer som kan ha betydelse (ibland har de det, ibland inte) är grunden i hur jag teoriar.@Myrten Lite inne på @Breaktown s spår här känns som att hon "drar stora växlar" inte bara om hjartagna och med stora växlar meanr jag att hon tar små deltaljer och gör långa resonemang kring dem, vet dock inte vad det säger om hennes roll
Men blä nu han jag ju inte skriva klart om alla klockan går för fortoch inte vet jag vadjag ska rösta på
![]()
När jag teoriar försöker jag så ofta jag kan låta resonemanget synas i text så att andra spelare ska se hur jag har tänkt. Att leta detaljer som kan ha betydelse (ibland har de det, ibland inte) är grunden i hur jag teoriar.
Jag är ju inte direkt känd för att skriva korta inlägg...