Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med mitt tanke på mitt tidigare inlägg om matmissbrukaren faller min röst idag på matmissbrukaren.

grodan21 röstar på matmissbrukaren
 
Matmissbrukaren röstar på Lobelia

För att hon är den som går mest under min radar nu, och för att rädda mig själv.
 
Dag 3
Myrten röstar på Paddington
Lobelia röstar på Bumbo
Hjartagna röstar på Matmissbrukaren 2
bumpo röstar på lobelia
Breaktown röstar på Lobelia
LenaH röstar på Habina
Habina röstar på matmissbrukaren2
Jfrelin röstar på MM
Niyama röstar på Paddington
Paddington röstar på Lobelia
(glömmerallt röstar på lobelia)
grodan21 röstar på matmissbrukaren
(Glömmerallt ändrar till Matmissbrukaren)
Matmissbrukaren röstar på Lobelia
glömmerallt ändrar igen till Paddington

tror den blev rätt nu?
 
Fast va? Jag har skrivit flera teoriinlägg idag där jag gått igenom varje deltagare. Sen skrev jag ju att du skrev så mycket kanske tydde på att du inte tillhör en lya där du kan pladdra, eller nåt sånt. Nu vände du ju helt på vad jag skrev?

Ja idag teoria du mycket på slutet det ahar du rätt i, det var när jag läste din teori mot mig det kände så sen skrev du ju faktiskt mera efter det. Jag kanske missförstod dig, jag tolkade dig som att du tyckte jag skrev mycket men dåligt med teorier? det har du isåfall rätt i men jag jobbar på teorierna

Poängen var att du skriver mycket men inget jag tycker är direkt misstänkt.
 
Men din röst grundade du ju på OT och skämt. Har du svarat på varför jag skulle reagera på Myrtens röstmotivering?

Den slutsatsen berodde väl på att Habina inte ens visste om Sasse var med i leken?
Jag röstade som jag gjorde för att det var det jag misstänkte mest, det kändes som hon med sitt OTande och skämtande drog igång misstankarna mot Habina men sedan tog avstånd från dem.

Anledningen att jag funderar över varför du inte reagerade på den var för att den (myrtens röst) stack ut som en väldigt välunderbyggd röst för att vara dag1, att den lades som röst nr2och att den sedan låg till grund för att Snurrfian blev lynchad (första rösten på Snurrfian).

Det var väl bumpo som trodde att sasse inte var med i leken, men att dra slutsatsen att de inte hör ihop bara utifrån att de (bumpo) verkar förvirrad känner jag är lite konstigt.
 
Jag kanske missförstod dig, jag tolkade dig som att du tyckte jag skrev mycket men dåligt med teorier? det har du isåfall rätt i men jag jobbar på teorierna

Poängen var att du skriver mycket men inget jag tycker är direkt misstänkt.

Ja, det tycker jag. Men jag la ju in att ditt flitiga skrivande kan bero på att du inte får pladdra i lyan :p
 
Anledningen att jag funderar över varför du inte reagerade på den var för att den (myrtens röst) stack ut som en väldigt välunderbyggd röst för att vara dag1, att den lades som röst nr2och att den sedan låg till grund för att Snurrfian blev lynchad (första rösten på Snurrfian).

Det var väl bumpo som trodde att sasse inte var med i leken, men att dra slutsatsen att de inte hör ihop bara utifrån att de (bumpo) verkar förvirrad känner jag är lite konstigt.

Som sagt tycker jag inte det är ovanligt för Myrten, och ska man säga något om hennes röstande så tenderar hon att lägga lättare röster som ond tidigt i leken tycker jag.

Fast det är ju en aning märkligt om man inte minns att ens tvilling eller ulvkollega är med i leken. Sen kan det ju förstås också vara ett spel, men koll på att Sasse deltog borde ju Bumpo haft om de hade varit tvillingar/ulvkollegor.

TILLÄGG: Menar du att Myrten som ond skulle lägga extra krut på att få just Snurris lynchad?
 
Uppdatering!

Jaha, det här skulle ju bli enkelt. Det var tydligen bara att flå henne i ett stycke. Är hon varulv förvandlas huden till en päls när den tas av kroppen, och då vet de att hon är varulv! Om inte så, tja, de får väl dra sticka om vem som ska vara tvungen att förkorta hennes lidande. @Matmissbrukaren bönar om att de bara ska ta livet av henne direkt om de nu ändå tänker tortera henne men pfft, de är väl inga barbarer heller! Få fram med kniven och av med huden. Tyvärr visar det sig att en brevbärares hud inte blir något annat än äcklig hud när den skalats från kroppen.

Molokna står de redo att dra stickor: @Jfrelin jublar över att hon för en gångs skull fått dra det längsta strået! Det varar inte länge när hon inser att det längsta strået i detta fall innebär att hon är tvungen att ta livet av den lidande MM.

Matmissbrukaren var Brevbärare

NattDL är vid midnatt.

(Observera att valet av JF är artistiskt, utvalt med slump från deltagarlistan.)
 
@Niyama jo koll borde de ju ha - men jag litar inte på att det inte kan vara ett spel. Därför tycker jag det är lite farligt att dra sådana slutsatser direkt i leken innan det egentligen finns något att gå på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 206
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 466
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 984
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 361
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp