Vet varken ut eller in just nu men behöver ju rösta så
glömmerallt röstar på lobelia se tidigare teorier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om en minut!DL är väl nu?
Jag blir nojig så jag ändrar till Matmissbrukaren
Fast va? Jag har skrivit flera teoriinlägg idag där jag gått igenom varje deltagare. Sen skrev jag ju att du skrev så mycket kanske tydde på att du inte tillhör en lya där du kan pladdra, eller nåt sånt. Nu vände du ju helt på vad jag skrev?
Jag röstade som jag gjorde för att det var det jag misstänkte mest, det kändes som hon med sitt OTande och skämtande drog igång misstankarna mot Habina men sedan tog avstånd från dem.Men din röst grundade du ju på OT och skämt. Har du svarat på varför jag skulle reagera på Myrtens röstmotivering?
Den slutsatsen berodde väl på att Habina inte ens visste om Sasse var med i leken?
Jag kanske missförstod dig, jag tolkade dig som att du tyckte jag skrev mycket men dåligt med teorier? det har du isåfall rätt i men jag jobbar på teorierna
Poängen var att du skriver mycket men inget jag tycker är direkt misstänkt.
Anledningen att jag funderar över varför du inte reagerade på den var för att den (myrtens röst) stack ut som en väldigt välunderbyggd röst för att vara dag1, att den lades som röst nr2och att den sedan låg till grund för att Snurrfian blev lynchad (första rösten på Snurrfian).
Det var väl bumpo som trodde att sasse inte var med i leken, men att dra slutsatsen att de inte hör ihop bara utifrån att de (bumpo) verkar förvirrad känner jag är lite konstigt.
Ja, det tycker jag. Men jag la ju in att ditt flitiga skrivande kan bero på att du inte får pladdra i lyan
Med den teorin borde du vara god, du skriver mest
Fast det är ju en aning märkligt om man inte minns att ens tvilling eller ulvkollega är med i leken. Sen kan det ju förstås också vara ett spel, men koll på att Sasse deltog borde ju Bumpo haft om de hade varit tvillingar/ulvkollegor.
Varför tror du jag drog upp teorin?