En förklaring till min teori. Troligen var den usel då jag försökte bygga upp ett logiskt resonemang utifrån knapphändiga fakta.
De onda vet vilka som är goda
Vid röstning två har ett fåtal goda kunskaper om andra, goda eller onda.
Röstutfallet.
Folk har lagt röster, de onda försöker på ett eller annat vis styra bort rösterna från sig antingen genom motiveringar eller teorier. Det är rimligt att anta att de lägger sina röster till sin fördel (att styra rösterna mot någon god- än så länge vilken som helst - möjligen påverkade av personliga preferenser).
Jag borde egentligen sova men för vaken efter an underbar dressyrlektion på min islandshäst för att kunna göra det.
Angående min "konstiga" motivering:
Jag försökte utifrån röstresultatet gissa vem eller vilka (om någon) som ulvarna inte ville skulle åka ut. Om jag hade någon framgång alls utifrån det knapphändig underlaget få tiden utvisa, men jag tycket det var bättre än att gissa och sedan hitta på en teori som skulle varit alternativet.
Som @glömmerallt noterat så blir det rena lämmeltåget av röster om någon så här i början hittar någon form av teori eller avsiktligt (eller av tvång) röstar tid. Om någon pekar på någon annan eller lägger en röst på någon annan så kan lämmeltåget gå dit i stället.
En liten analys av rösterna kring mej utifrån mitt perspektiv
Myrten röstar på Paddington
Lobelia röstar på Bumbo med en långsökt motivering
Hjartagna röstar på Matmissbrukaren 2
bumpo röstar på lobelia verkar mest som hämnd
Breaktown röstar på Lobelia hakar på motiveringen från bumpo om motiveringen
LenaH röstar på Habina
Habina röstar på matmissbrukaren2
Jfrelin röstar på MM
Niyama röstar på Paddington Här får Paddingtonröst 2 och kommer ikapp mig
Paddington röstar på Lobelia Paddington vill vara kvar i leken alltså röst på mig- logiskt oavsett om hon är ond eller inte
(glömmerallt röstar på lobelia) Glömmer allt velar med motiveringen att hon vill rösta på någon relevant men inte följa drevet
grodan21 röstar på matmissbrukaren
(Glömmerallt ändrar till Matmissbrukaren) Här kommer MM ikapp mig med röster
Matmissbrukaren röstar på Lobelia Matmissbrukaren vill inte givetvis inte åka ut- logisk röst om man vill vara kvar oavsett om man är ond eller god.
glömmerallt ändrar igen till Paddington GA velar lite till för säkerhets skull
Utifrån det här så är den mest skumma rösten på mig Breakdown. Ingen egen motivering och hakar på.
De onda vet vilka som är goda
Vid röstning två har ett fåtal goda kunskaper om andra, goda eller onda.
Röstutfallet.
Folk har lagt röster, de onda försöker på ett eller annat vis styra bort rösterna från sig antingen genom motiveringar eller teorier. Det är rimligt att anta att de lägger sina röster till sin fördel (att styra rösterna mot någon god- än så länge vilken som helst - möjligen påverkade av personliga preferenser).
Jag borde egentligen sova men för vaken efter an underbar dressyrlektion på min islandshäst för att kunna göra det.
Angående min "konstiga" motivering:
Jag försökte utifrån röstresultatet gissa vem eller vilka (om någon) som ulvarna inte ville skulle åka ut. Om jag hade någon framgång alls utifrån det knapphändig underlaget få tiden utvisa, men jag tycket det var bättre än att gissa och sedan hitta på en teori som skulle varit alternativet.
Som @glömmerallt noterat så blir det rena lämmeltåget av röster om någon så här i början hittar någon form av teori eller avsiktligt (eller av tvång) röstar tid. Om någon pekar på någon annan eller lägger en röst på någon annan så kan lämmeltåget gå dit i stället.
En liten analys av rösterna kring mej utifrån mitt perspektiv
Myrten röstar på Paddington
Lobelia röstar på Bumbo med en långsökt motivering
Hjartagna röstar på Matmissbrukaren 2
bumpo röstar på lobelia verkar mest som hämnd
Breaktown röstar på Lobelia hakar på motiveringen från bumpo om motiveringen
LenaH röstar på Habina
Habina röstar på matmissbrukaren2
Jfrelin röstar på MM
Niyama röstar på Paddington Här får Paddingtonröst 2 och kommer ikapp mig
Paddington röstar på Lobelia Paddington vill vara kvar i leken alltså röst på mig- logiskt oavsett om hon är ond eller inte
(glömmerallt röstar på lobelia) Glömmer allt velar med motiveringen att hon vill rösta på någon relevant men inte följa drevet
grodan21 röstar på matmissbrukaren
(Glömmerallt ändrar till Matmissbrukaren) Här kommer MM ikapp mig med röster
Matmissbrukaren röstar på Lobelia Matmissbrukaren vill inte givetvis inte åka ut- logisk röst om man vill vara kvar oavsett om man är ond eller god.
glömmerallt ändrar igen till Paddington GA velar lite till för säkerhets skull
Utifrån det här så är den mest skumma rösten på mig Breakdown. Ingen egen motivering och hakar på.