JFrelin – > röstar Bumpo – MM2. Vet inte var jag har denne. Inlägget om Sasse/MM funderar jag lite på, visst skrev MM lite konstigt om att gå igenom Sasses inlägg, men att dra slutsatsen att Sasse var slarvig på slutet - jag har nog aldrig vart med om att Sasse varit slarvig och om jag kommer ihåg rätt skrev Sasse redan i anmälningstråden om tidsbrist så det är inte konstigt att denne var tvungen att hoppa av.
Breaktown -> MM1 – Lobelia. Tycker Break var lite blek dag1 men igår med det långa teoriinlägget och sedan grävandet om Lobelia känns Break lite mer som sig själv igen. Tycker även att Break har en poäng i inlägget om Grodan (som jag tar upp under Grodan). Känns neutral
Grodan –> Röstar Habina – MM2. Hittar knappt en enda teori och väldigt många oneliners, känns som denne är lite osäker på hur denne ska uttrycka sig, vilket gör att hon spelar väldigt ”blekt”. Vet inte om det säger något om dennes roll egentligen. Det som jag tycker talar för Grodan är att denne inte kom ihåg att Cirkus var käkad, om Grodan varit i lyan så borde hon ha kommit ihåg det (speciellt om det är hennes första lek)
Lobelia -> röstar Snurrfian – Bumpo. Kommit med flera konstiga uttryck och både GA och Break har tidigare sammanfattat dem väldigt bra. Tycker röstningsanalysen är väldigt konstig och jag förstår inte hennes förklaringar efteråt heller, vet inte om jag är för trött helt enkelt. Får ingen bra vibb av henne.
Bumpo –> röstar Habina – Lobelia. Vet att några reagerat på förstadagsrösten på Habina, men jag tycker inte den var så konstig eftersom hon behövde rösta tidigt och det inte fanns så mycket att gå på. Däremot tycker jag bumpo reagerar lite väl starkt på misstanken från Lobelia, samtidigt kommer jag ihåg från tidigare lekar att bumpo kan bli lite i affekt (inte illa menat bumpo) när denne får röster mot sig. Det som gnager lite är att hon låser sig så fast i den misstanken och inte letar teorier, allt som bumpo skrivit efter gården snurrar bara om den rösten från Lobelia.