@Paddington jag tycker också @Habina känns udda på något vis men jag kan inte sätta fingret på vad det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du skrev
"Glömmer allt velar med motiveringen att hon vill rösta på någon relevant men inte följa drevet"
Angående min röst på dig och jag använde absolut inte den motiveringen, inte ens i närheten nämnde inget om drev, strömröster eller relevans, därför utgick jag från att du blandat ihop.
Det är en sak att tolka något på ett annat vis än avsett men det där är ju helt taget ur luften och har ingen koppling alls till vad jag skrev.
LenaH röstar på Jfrelin av den anledningen att jag tycker hennes röstande skaver, någon av de som röstade på MM2 bör rimligtvis varit ulv och när jag då lägger ihop det med rösten på grodan som jag själv tror är förvirrad god så blir 1+1=749.
Jag tycker hon blev ett för lätt mål och det ramlade in röster rätt snabbt. Lätt för en ulv (eller två) att hänga med. För mig känns det som Jfrelin eller Habina. Dagens val blev Jfrelin.Har du någon teori kring varför någon av de som röstade på MM2 bör vara ulv?
Du beskrev varför du bytte måltavla flera gånger, och jag uppfattade det som du skrev att du inte ville följa drevet. Har jag missuppfattat det? Bytet av mål för röstningen upplevde jag som veligt alternativ att du vill förvirra medvetet. Jag gissar att du är god.
Jag tycker hon blev ett för lätt mål och det ramlade in röster rätt snabbt. Lätt för en ulv (eller två) att hänga med. För mig känns det som Jfrelin eller Habina. Dagens val blev Jfrelin.
Har läst igenom leken några gånger, men känner att min oerfarenhet gör att jag inte får något grepp om det hela. Men en röst måst ju läggas.
grodan21 röstar på Breaktown
med motiveringen att hen känns misstänksam. Att hen försöker se till att misstankarna riktas mot alla andra i leken. Visst det är det som leken går ut på, men det är något hos hen som jag inte riktigt kan sätta fingret på.