Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag 3
Niyama röstar på Paddington
Habina röstar på paddington
Jfrelin röstar på Grodan21
glömmerallt röstar på paddington

bumpo röstar på Jfrelin
Breaktown röstar på Lobelia
LenaH röstar på Jfrelin
Grodan21 röstar på Breaktown
Paddington röstar på Lobelia
Lobelia röstar på bumpo
Myrten röstar på Jfrelin
 
Alltså... bumpos rätt kraftiga reaktion på Lobelias röstmotivering... Jag vet att jag som god har lyckats få bumpo lynchad som siare och hon var då stencool. Varför denna reaktion? Hur brukar hon reagera som ond?


Jag tycker bumpo känns allmänt, tja spretig? eller vad jag ska kalla det oavsett roll men jag minns inte så mycket av hur hen brukar spela faktiskt.
 
Se vidare i #602. Och påminn mig att jag verkligen inte SKA spela när jag inte har tid. För om Jfrelin är god nu kommer jag att vara förbannad ett bra tag!

Ännu mer tillägg: för det är väl en sak att rösta kasst för att man blir blåst, men en annan att känna att man panikröstar för att man inte har tid. AAAARRRRGGGHHH!

:rofl: Jag har haft tid och velade ändå in i det sista mellan Paddan och Jfrelin. Om vi har tur är båda onda :sneaky:
 
Alltså... bumpos rätt kraftiga reaktion på Lobelias röstmotivering... Jag vet att jag som god har lyckats få bumpo lynchad som siare och hon var då stencool. Varför denna reaktion? Hur brukar hon reagera som ond?
jag kommer inte ihåg när hon brukar spela hur, men jag vet att upplevde henne mer taggad tidigare och att hon taggat ner i de senaste lekarna (typ i år) därför jag reagerade på hennes reaktion nu.
 
Jag måste säga att en positiv effekt av att bli dumpad väldigt plötsligt är att jag numera bor på ett ställe med bra täckning och lekarna blir enklare att följa. Därför kan jag tänka ut svar och reda ut mina tankar innan jag slänger iväg ett svar innan täckningen försvinner igen. :rofl: Och något borde jag väl lära mig när jag lekt i över två år. :p
 
Uppdatering!

Nu var goda råd dyra, de hade bara tagit livet av goda, och ulvarna hade minsann hjälpt till om nätterna. De hade bestämt sig för att inte var så drastiska efter kvällens fiasko, men det hade glömts raskt när blodbadet i köket uppdagats. Det säger väl sig själv att en hungrig mobb är värre än en mätt en. Något stackars Paddington fick erfara när de jagade henne och satte upp henne på en påle - Dracula style. Inte för att det hjälpte henne, mobben slet henne istället i stycken. Tyvärr var en person i mobben lite väl entusiastisk när hon valde att sätta tänderna i biten hon dragit loss. Alla vet ju att efter att ha ätit av en varulvsdemon blir du en själv.

Paddington var varulvsdemon!

Leken har en tvilling mindre.

Vi inväntar NattDL 23:30.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 206
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 467
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 985
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 364
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp