Nä, det undrade jag inte. Läs om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det undrade jag inte. Läs om
Alltså... bumpos rätt kraftiga reaktion på Lobelias röstmotivering... Jag vet att jag som god har lyckats få bumpo lynchad som siare och hon var då stencool. Varför denna reaktion? Hur brukar hon reagera som ond?
Se vidare i #602. Och påminn mig att jag verkligen inte SKA spela när jag inte har tid. För om Jfrelin är god nu kommer jag att vara förbannad ett bra tag!
Ännu mer tillägg: för det är väl en sak att rösta kasst för att man blir blåst, men en annan att känna att man panikröstar för att man inte har tid. AAAARRRRGGGHHH!
jag kommer inte ihåg när hon brukar spela hur, men jag vet att upplevde henne mer taggad tidigare och att hon taggat ner i de senaste lekarna (typ i år) därför jag reagerade på hennes reaktion nu.Alltså... bumpos rätt kraftiga reaktion på Lobelias röstmotivering... Jag vet att jag som god har lyckats få bumpo lynchad som siare och hon var då stencool. Varför denna reaktion? Hur brukar hon reagera som ond?
Vilket bananskal halkade jag in på, jag som just börjat känna mig mindre förvirrad?Det är dock @Lobelia du får skriva det till
Det är ju du som kallar bumpo för bumboVilket bananskal halkade jag in på, jag som just börjat känna mig mindre förvirrad?
@Niyama Jag tror jag försöker sluta hjälpa till i frågan jag tror jag kanske förvirrar mer än skapar klarhet
Attans, gjorde jag det, ren felstavning. Förlåt @bumpo.Det är ju du som kallar bumpo för bumbo
Vilket bananskal halkade jag in på, jag som just börjat känna mig mindre förvirrad?
Jag tror att du skriver för att komma ikapp mig i inläggshistoriken