Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom det blir en jättelek vill jag redan nu avisera att jag inte har så mycket tid och att jag numera har svårt att följa med när det blir många deltagare vilket gör att jag inte kommer kunna teoria om "allt och alla" såattsäga
Jag får väl säga detsamma. Eller rättare sagt - jag får inte följa med och teoria om allt och alla för jag ska ägna helgen åt att packa ihop min lägenhet. Nästa helg går flyttlasset!

umbreon13dgr_orig.jpg

sylveon13dgr_orig.jpg

eevee13dagar_orig.jpg

@Niyama @quarter4ever
Räserkaniner är det såklart!

Knuffar upp från sidan 5 och nu har vi väl vilat länge nog efter förra leken? ;)
Det lär ju ta ett tag innan leken startar så lika bra att börja sondera terrängen :p
Har vi någon som vill vara LL? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka