Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Lobelia
Sagan om ringen del 3
Lekstart torsdag
DL 1 Fredag 2130

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. bollen__
5. Mirtai
6. Myrten
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington
10. Mistimed
11. Killaloe
12. Hedinn
13. Bumpo
14. Ferrari
15. Loons
16. Habina
17. Snurrfian

Stooor lek! :eek: Hur ska detta gå? :nailbiting:

Förresten, varför är inte mitt alterego anmäld, hmm? O_o Seså, you know you want to!
Då avanmäler du dig bara O_o:p Leken är lite väl stor för mig.

Eftersom det blir en jättelek vill jag redan nu avisera att jag inte har så mycket tid och att jag numera har svårt att följa med när det blir många deltagare vilket gör att jag inte kommer kunna teoria om "allt och alla" såattsäga

Lekledare Lobelia
Första DL fre 21:30

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. bollen__
5. Mirtai
6. Myrten
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington
10. Mistimed
11. Killaloe
12. Hedinn
13. Bumpo
14. Ferrari
15. Loons
16. Habina
17. Snurrfian
18. @LenaH[/QUOTE]
19. Niyama.

Anmälningsstopp nu. Måste få ihop det sista. Leken kommer upp under kvällen och jag postar länken här.

Eftersom det blir en jättelek vill jag redan nu avisera att jag inte har så mycket tid och att jag numera har svårt att följa med när det blir många deltagare vilket gör att jag inte kommer kunna teoria om "allt och alla" såattsäga
Jag tror vi är flera som kan skriva under på den, åtminstone jag. :)
Dels lite svårt att hålla allt i huvudet när det blir så många som nu, och dels förväntas jag tydligen vara social med familjen en hel del i helgen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 303
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka