Fixar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fixar
Vi får se, kanske när livet landar i någon lugnare tillvaro.Jag taggar @Snurrfian hoppas du vill leka igen
jag gjorde mitt bästa att förvalta din roll- tom försökte ta över en annans roll i sann @Niyama stil men jag är inte lika bra på det som du är -det är det bara att konstaterahttp://www.bukefalos.com/threads/varulvslekarnas-anmalningstrad.1458623/
ny tråd
Ursäkta mitt avhopp i förra leken, brukar försöka ha koll på när leken ska starta för jag vet hur drygt det är när det blir massa avhopp men hade missat helt och hade verkligen ingen energi eller tid över för lek.
Skulle bara råka ta fel inloggning .det är ännu roligare att ha en låtsad roll att spinna loss med Se bara på @paow och @Donald Trump med flera
man får ha två olika webläsareSkulle bara råka ta fel inloggning .
Nu är det här ju inte en "anonym" lek och även om många har fantasifulla namn så vet de flesta vilka som är bakom dem ändå eftersom de är "återanvända" så att sägaSkulle bara råka ta fel inloggning .