Kanon du fixar finansiärer och så får du huvudansvaret för designen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanon du fixar finansiärer och så får du huvudansvaret för designen.
Lilla stumpan, ska vi ta en diskussion om det här, kom så går vi till mitt rum. Jag ska bara bygga en mur söderöver och sänka skatterna för höginkomsttagarna först. Sen kan du och jag ha det lite trevlig. Har du en väninna du kan ta med?
Vänta du tills leken startarAlltså, den här tråden just nu . Får typ kramp i magen av att skratta.
Jag börjar nästan ångra mig .Vänta du tills leken startar
det är ännu roligare att ha en låtsad roll att spinna loss med Se bara på @paow och @Donald Trump med fleraJag börjar nästan ångra mig .
Komis komsi - ser inte att du anmält dig än"AnnaAnka citerade ditt inlägg..."
Den där ankan är allt en lurig jäkel. Är det en slump att hon citerat mig och sedan raderat citatet? Kanske. Men jag hatar ju slumpen så det spelar ingen djävla roll.
Men Enst då glöm inte bort att man ska lägga stenar i ett hörn. Eller har du fått nya tankar om det?@Donald Trump Vi letar efter ett nytt ställe med spännande projekt för att spela in Sommartorpet, tror du att den där muren kunde vara något? Jag får så många härliga, inspirerade idéer i huvudet! Man skulle liksom kunna göra alkover med massor av mysiga kuddar i själva muren och ett stort utekök, och så några härliga kryddväxter. Hör av dig om du är intresserad!
Ja men självklart hänger jag där! Jag har ju så många bra tankar om barnuppfostran som jag bara måste dela med mig avinte visste jag att du hängde på Familjeliv @AnnaAnka
Inte ens JAG tycker det är OK att göra som Trumpen vill göra " Grab Them by the P***y "Hörrni, @Donald Trump och övriga. Tur jag hittade hit så ni får se vad en riktig qvinna kan göra