Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citerar programledaren:Måste bara påminna om att i Sverige ingår inte dalmatinervalpar i kosten @Cruella_deVil
vart fan är - knappenJAG är mysig. Jättemysig, faktiskt!
inte visste jag att du hängde på Familjeliv @AnnaAnkavart fan är - knappen
min myspinne
Min Mys-Ernst
Oh ja !!!!! du är min professor@AnnaAnka - mysig??? Jag är professor!
@Blacksmithfarm och jag får bilda en egen paktHerregud! Tre riktiga bitchar, en mansgris och så en toffelhjälte mitt i alltihop.
Stackars @Blacksmithfarm och @hemlig känner jag spontant.
Kvinnor är till för att behaga mig, men så länge kamerorna är på så nöjer jag mig med ett litet nyp i baken, det tycker alla kvinnor om.Jag undrar om Trump kommer klara av att hålla sina tassar borta från Paow...
Lilla stumpan, ska vi ta en diskussion om det här, kom så går vi till mitt rum. Jag ska bara bygga en mur söderöver och sänka skatterna för höginkomsttagarna först. Sen kan du och jag ha det lite trevlig. Har du en väninna du kan ta med?Herregud! Tre riktiga bitchar, en mansgris och så en toffelhjälte mitt i alltihop.
Stackars @Blacksmithfarm och @hemlig känner jag spontant.
raderat!!!!!"
Kanon du fixar finansiärer och så får du huvudansvaret för designen. Bara muren är hög och stark så blir det finfint. inred en alkov till en mysig studio för den spontana intervjun i samband med invigningen.@Donald Trump Vi letar efter ett nytt ställe med spännande projekt för att spela in Sommartorpet, tror du att den där muren kunde vara något? Jag får så många härliga, inspirerade idéer i huvudet! Man skulle liksom kunna göra alkover med massor av mysiga kuddar i själva muren och ett stort utekök, och så några härliga kryddväxter. Hör av dig om du är intresserad!
Där åkte jag allt dit! Är det en slump... Vad rimmar "slump" på? Jojo, ni fattar vad?"AnnaAnka citerade ditt inlägg..."
Den där ankan är allt en lurig jäkel. Är det en slump att hon citerat mig och sedan raderat citatet? Kanske. Men jag hatar ju slumpen så det spelar ingen djävla roll.