Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är rättLL: ??
1. quarter4ever
2. Snurrfian
3. Loons
4. Idahoe
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Ofta brukar folk vara sugna på en lek annorlunda än den senasteLyan senast pratade bla om att det kunde vara kul med en lek med lite färre specialroller/fler bybor, så att det blir svårare för goda rollerna att hitta varandra så snabbt och sedan köra uteslutningsmetoden på resten av spelarna. Ifall någon känner sig manad att hålla en sån lek![]()
Givetvis!Det är rätthar man skrivit i anmälningstråden så är man anmäld.
![]()
Haha oväntat!Ofta brukar folk vara sugna på en lek annorlunda än den senastejag är easy - är nog med på ungefär vadsomhelst
![]()
Lyan senast pratade bla om att det kunde vara kul med en lek med lite färre specialroller/fler bybor, så att det blir svårare för goda rollerna att hitta varandra så snabbt och sedan köra uteslutningsmetoden på resten av spelarna. Ifall någon känner sig manad att hålla en sån lek![]()
Jag tänkte föreslå dig som LL men visste ju att nästkommande vecka inte passade för digJag har tänkt att hålla en sån lek, men hinner tyvärr inte förrän runt 5 maj.![]()
Beroende på hur fort folk anmäler sig så kanske vi hinner en lek innan dessJag har tänkt att hålla en sån lek, men hinner tyvärr inte förrän runt 5 maj.![]()
TUR jag inte var med i den sista leken, jag hade ju svimmat
Ska jag våga alltså?
Måndag går dock helt bort för mej,men börjar leken tidigast tisdag så?
![]()
![]()
du kommer få blodad tandSkräckblandad förtjusning![]()
Varför hoppade du över 7?LL: ??
1. quarter4ever
2. Snurrfian
3. Loons
4. Idahoe
5. cirkus
6. hemlig
7.
8.
9. Ferrari
10.