Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyan senast pratade bla om att det kunde vara kul med en lek med lite färre specialroller/fler bybor, så att det blir svårare för goda rollerna att hitta varandra så snabbt och sedan köra uteslutningsmetoden på resten av spelarna. Ifall någon känner sig manad att hålla en sån lek :)

Lyan senast pratade bla om att det kunde vara kul med en lek med lite färre specialroller/fler bybor, så att det blir svårare för goda rollerna att hitta varandra så snabbt och sedan köra uteslutningsmetoden på resten av spelarna. Ifall någon känner sig manad att hålla en sån lek :)
Ofta brukar folk vara sugna på en lek annorlunda än den senaste :) jag är easy - är nog med på ungefär vadsomhelst :p

Jag har tänkt att hålla en sån lek, men hinner tyvärr inte förrän runt 5 maj. :(

LL: ??

1. quarter4ever
2. Snurrfian
3. Loons
4. Idahoe
5. cirkus
6. hemlig
7. @Magnum
8.
9. Ferrari
10.

Som sagt skriver man i anmälningstråden så är man anmäld :D;)
Såklart du vågar!! :)
Och leken torde inte ha första DL före tidigast tisdag iom att det vare sig finns LL eller nog med anmälda än så ...
Tja bara att inse att du ska vara med :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 736
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka