du glömde nämna att hon även hoppade över 8!Varför hoppade du över 7?
ULV!!!
![]()
den som sa`t va`t--- ULV!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du glömde nämna att hon även hoppade över 8!Varför hoppade du över 7?
ULV!!!
![]()
Jo, utelämnade 8 med flitdu glömde 8!
den som sa`t va`t--- ULV!!![]()
få se nu ?Jo, utelämnade 8 med flit![]()
Är det?få se nu ?
8 är en evighetssymbol - illuminati!?![]()
Så länge skräcken är blandad med förtjusning så är det ju lugnt.Skräckblandad förtjusning![]()
tänk dig en liggande 8:a det blir en symbol för något som aldrig slutar (infinity)..... och rätt mycket kopplat till illuminatiÄr det?
/obildad
Vet inte vad iluminati är heller. Mer än att det nämns i den där filmen med Tom Hanks, den efter nån populär boktänk dig en liggande 8:a det blir en symbol för något som aldrig slutar (infinity)..... och rätt mycket kopplat till illuminati![]()
Vet inte vad iluminati är heller. Mer än att det nämns i den där filmen med Tom Hanks, den efter nån populär bok.
Ja, så heter den ja. Har sett nån snutt här och där och känt att "nä".
ja det är först och främst en känd bok som sedan blev film med Tom Hanks
Da vinci koden antar jag att du tänker på`och sedan även Änglar och demoner av samma författare som även den blev film med Tom Hanks
hoppa över 8 är inte för att du är med i illuminati hoppas jag?För att jag kan?![]()
finns även en annan film "National Treasure" med Nicolas Cage som också handlar om illuminatiJa, så heter den ja. Har sett nån snutt här och där och känt att "nä".![]()
hoppa över 8 är inte för att du är med i illuminati hoppas jag?
#illuminati sign proved
![]()
haha och jag brukar göra detsamma med nr 6 för då är jag föddValde 9 för att jag är född den 9e...![]()
haha och jag brukar göra detsamma med nr 6 för då är jag föddlucky number eller nåt
![]()
6 och 9... vi är verkligen en perfect match
![]()
Den är riktigt underhållande men illuminati vet jag fortfarande inte vad det ärfinns även en annan film "National Treasure" med Nicolas Cage som också handlar om illuminati
![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/IlluminatiDen är riktigt underhållande men illuminati vet jag fortfarande inte vad det är![]()
jösses vad jag skrattade nu!!!
du har väl flätat håret så är jag på G ?
![]()