Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag är inte helt i form att dra igång leken idag men tänkte dra igång i morgon kväll (efter jag kommit på ett bra tema ;) ), med första DL tisdag kväll.

Helt ok att ni aviserar tidsbrist, men om det finns minsta risk att ni tror ni kommer missa DL så lägg en tidig säkerhetsröst :) Jag kommer kicka fort å skoningslöst efter missade röstning, och det gäller även om rösten kommer in en minut efter DL @quarter4ever ;)

jag är inte helt i form att dra igång leken idag men tänkte dra igång i morgon kväll (efter jag kommit på ett bra tema ;) ), med första DL tisdag kväll.

Helt ok att ni aviserar tidsbrist, men om det finns minsta risk att ni tror ni kommer missa DL så lägg en tidig säkerhetsröst :) Jag kommer kicka fort å skoningslöst efter missade röstning, och det gäller även om rösten kommer in en minut efter DL @quarter4ever ;)
tror inte jag kommer missa med en minut igen faktiskt - det var läääänge sedan :angel:
om jag missar så missar jag ordentligt ;) pga :love: typ eller fölningar och andra liknande livsviktiga saker
:D

Alltså fölningar kan jag gå med på - men är ditt :love: ngt att ha så måste han ju fatta huuuuur viktiga lekarna när :p ;)
ähum jo han vet ju att jag leker faktiskt (och varför-hela historien) och hur mycket det betyder för mig :)
Samtidigt så är det ju liksom så att det är JAG som prioriterar vad som är viktigast (jag kan ju låta bli att svara när han ringer tex- men hittills så har jag värderat att ta samtalen mer än att leka- sorry guys :love: )

Blir det SKAM-tema är jag på. ;)

Men kanske nåt kopplat till foto? Typ tio fotografer instängda på Nordens ark. :angel:

För min del är det helkört i alla fall fram till torsdag och har dåligt med tid under helgen också, så jag får stå över den här omgången, tyvärr.

Sen känns det väl som att min statistik senaste tiden säger att jag bör avvakta tills jag har nån period med ovanligt mycket tid istället. :)

Blir det SKAM-tema är jag på. ;)

Men kanske nåt kopplat till foto? Typ tio fotografer instängda på Nordens ark. :angel:
Skam får jag nog hoppa, har inte sett ett enda avsnitt :angel:. Men kanske ett tema för dig så du får det slut du vill ha ;)

Hmmm, bra idé - då kan jag slänga in ngn extra jobbig person till amurtigern :D ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 397
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 736
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka