Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hunger Games tema hade varit roligt också :p eller Harry Potter. Sen håller jag vid Vampire Diaries, hade varit väldigt roligt. Måste väl vara flera "teenagers" än mig här? :laugh: Super Natural kanske.

Hunger Games tema hade varit roligt också :p eller Harry Potter. Sen håller jag vid Vampire Diaries, hade varit väldigt roligt. Måste väl vara flera "teenagers" än mig här? :laugh: Super Natural kanske.
Vi har haft både hunger games och Harry Potter

Det hindrar inte att någon har dem igen förstås.

Tror @Artline hade första Hunger-Games leken och sedan hade jag Quarter Quell - leken :p Men kanske är dags för en med slaget i Capitol också? :D

Vampire Diaries skulle jag också kunna tänka mig att köra! Men jag har så många idéer nu så det kan dröja... Just nu klurar jag på en tresidorslek med tema "Tales of the Otori". :)

LL: ??

1. Artline
2. hemlig
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
jag vill anmäla mig men med så lite tid pga jobb och ffa lite sömn(pga fölvakor) så kanske det är bättre att låta bli att leka?
Den senaste leken var inte en av mina bästa sas...:D men men
Jag vill gärna leka och kanske är det av godo att jag inte är lika mycket online som möjligt :cool:

jag vill anmäla mig men med så lite tid pga jobb och ffa lite sömn(pga fölvakor) så kanske det är bättre att låta bli att leka?
Den senaste leken var inte en av mina bästa sas...:D men men
Jag vill gärna leka och kanske är det av godo att jag inte är lika mycket online som möjligt :cool:
Bättre att låta bli? Skriv upp dig nu! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 396
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 736
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka