väntar in mitt "lucky number" 6Bättre att låta bli? Skriv upp dig nu!![]()
och NEJ!!! det är inte bara för att jag just nu har fantastiskt sex
jag är också född på den dagen i månaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
väntar in mitt "lucky number" 6Bättre att låta bli? Skriv upp dig nu!![]()
Skulle jag köra den regeln så skulle det bli väldigt stor lekjag är också född på den dagen i månaden![]()
Säääkertväntar in mitt "lucky number" 6
och NEJ!!! det är inte bara för att jag just nu har fantastiskt sex
jag är också född på den dagen i månaden![]()
trust me - I DO!!Skulle jag köra den regeln så skulle det bli väldigt stor lekfödd den 30e
Ta ditt sex redan nu!![]()
Det är faktiskt helt sant på båda mina påståendenSäääkert
![]()
Sen vill jag passa på att säga ett stort GRATTIS (några timmar försent visserligen) till allas vår favoritnalle @Paddingtonsom minsann blivit äldre nu igen!
(Var det inte det här som var den alternativa födelsedagstråden?Ni håller dålig koll på födelsedagsbarnen tycker jag allt!
)
tack så jättemycket IdahoeSen vill jag passa på att säga ett stort GRATTIS (några timmar försent visserligen) till allas vår favoritnalle @Paddingtonsom minsann blivit äldre nu igen!
(Var det inte det här som var den alternativa födelsedagstråden?Ni håller dålig koll på födelsedagsbarnen tycker jag allt!
)
Ja grattis här också @Paddington!!![]()
Grattistack så jättemycket Idahoe
Och jättetack Q![]()
Hon var min första också
Det kan inte bli för många grattis, så en gång till GRATTIS (i efterskott denna gången).Sen vill jag passa på att säga ett stort GRATTIS (några timmar försent visserligen) till allas vår favoritnalle @Paddingtonsom minsann blivit äldre nu igen!
)