Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte att leken börjar så snart vi fått tillräckligt med deltagare. Det går ju att börja redan vid tio st, men jag vill gärna ha lite fler än så. :)

1. Artline
2. hemlig
3. cirkus
4. mirtai
5. Madalitso om den börjar snart
6. quarter4ever
7. LenaH om den börjar relativt snart
8. Magnum (lite dåligt med tid lör,sön dock om ok)
9.
10.

Jag har också lite dåligt med tid imorgon då det är 30 år sedan jag gick ut gymnasiet och min gamla klass ska träffas från kl 14 och äta lunch ihop och bara umgås ute på stan och fint väder ska vi få också :banana:
Sedan har jag date med :love: efter det :D på kvällen för en gångs skull :p
och jag har ordnat barnvakt till barnen och fölvakt till stoet - om hon nu inte kläcker ut sig fölet idag :idea:

Jag stalkar dig inte, jag öppnade tråden för att cirkus taggade mig. ;) Vilka anklagelser, när du skaffade ditt konto bara för att kunna stalka mig. :cautious::mad:
Cirkus har inte taggat dig alla gånger du plötsligt kommit och kommenterat på något jag skrivit ;)

Och jag skaffade faktiskt mitt konto för att kunna leka ulvlek, du ska inte vara så egocentriskt ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31