Undrar om snowroller var min första?Tänk att jag varit den första för er bägge..... det känns..... stort..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om snowroller var min första?Tänk att jag varit den första för er bägge..... det känns..... stort..![]()
Jag tror det var din andra men att du fick hoppa av din första som var en annan lek?Undrar om snowroller var min första?![]()
Du och @Dentaku lekte er första lek i samma som migUndrar om snowroller var min första?![]()
Jag minns när Paddi började. @Blacksmithfarm tror jag lekte innan mig?
Jag är fortfarande instängd med pizzan![]()
hittade lekenJisses vilket minne ni alla har! Och främst @quarter4ever som även kommer ihåg ANDRAS roller
Och den där röstkuppen är helt borta, nu får du berätta mer för jag kommer inte ihåg något av den
Det vare då jag lärde mig the hard way att Bukeklockan och min datorklocka inte överensstämde...hittade leken:http://www.bukefalos.com/threads/varulvslek.1298081/page-63
Den är ju stängd så det går inte att citera det som skrevs så lite hederlig copy& paste på våra röständringar lagda 21.59 och 22 och så en försen (det var INTE min dock) utan det var @LenaH minsann som lyckades med det-
Habina var uppe till lynch och hade redan röstat på Lobelia
Jag tycker att lobelia har väldigt korta koppel på övriga deltagare idag, lite som den där tjejen i mellanstadiet som skulle styra över de andra tjejerna på skolgården![]()
Jag var för blyg för att säga emot face 2 face, men nu sitter jag tryggt bakom en datorskärm![]()
Alltså:
Idahoe röstar på Lobelia
Quarter4ever ändrar röst till Lobelia då jag tycker ONDA Ska vinna!
Efter en del funderande och kontemplerande så har jag kommit fram till att jag nog tror att Lobelia och glömmerallt spelar ett högt spel genom att starta ett drev mot Habina som jag genom uteslutningsmetoden ändå tror är god ändå så:
LenaH ändrar röst till Lobelia
Det var Ivanhoeleken med Paddis som LL innan denna leken -din första lek var väl en mammas lek (buketräffen eller nåt?) har jag för mig? så det kan nog stämma?Det vare då jag lärde mig the hard way att Bukeklockan och min datorklocka inte överensstämde...
Min tredje (?) lek eller nåt?
Var Ivanhoeleken min andra lek? Nä, det stämmer inte för i min andra lek var jag ängel och blev lynchad DL1 för att jag skulle titta på TV...Det var Ivanhoeleken med Paddis som LL innan denna leken -din första lek var väl en mammas lek (buketräffen eller nåt?) har jag för mig? så det kan nog stämma?![]()
Så kanske fjärde? Det tog ett tag innan jag fick spela ond vet jag.Det var Ivanhoeleken med Paddis som LL innan denna leken -din första lek var väl en mammas lek (buketräffen eller nåt?) har jag för mig? så det kan nog stämma?![]()
tror snarare att det var din 6:e lek eller såSå kanske fjärde? Det tog ett tag innan jag fick spela ond vet jag.
Men om Ivanhoeleken var så tidigt i min "karriär" så förstår jag inte att jag inte blev avskräckt...![]()
![]()
![]()
Jag vågar inte öppna länken till den leken, klart pinsamt att se sig själv vara SÅ förvirrad!tror snarare att det var din 6:e lek eller så
du debuterade i denna:
http://www.bukefalos.com/threads/varulvslekbuketraff-varulvslek.1278394/
som gick 22 sep 2014 och jag har sparat flera lekar på bevakat som du är med i under hösten Ivanhoe gick precis efter nyår och sedan var det min debutlek och då alltså din premiär som ond i MMs lek![]()
Ingen aning!Men hallå, kommande lek då? Vem står på tur som LL?