Jag minns roll och LL till mina fem första lekar
Paddi - väldignad - isfolket
MM - ulv - smurfarna
Paddi - besserwisser - Robinson
Paddi - spion - skidtema eller något
Mirtai - ulv - buffy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns roll och LL till mina fem första lekar
Du vill verkligen inte leka med migJag får avstå den här gången tyvärr, fullt upp i helgen och så skriva tenta hela nästa vecka![]()
Ditto!Du vill verkligen inte leka med mig![]()
Hon var min första också![]()
jisses det var ett tag där som jag hade många lekar på kort tid, skönt att jag lugnat ner mig nu........Jag minns roll och LL till mina fem första lekar
Paddi - väldignad - isfolket
MM - ulv - smurfarna
Paddi - besserwisser - Robinson
Paddi - spion - skidtema eller något
Mirtai - ulv - buffy
![]()
Kort tid och kort tid. Jag behövde några lekar på mig att återhämta mig så du var inte LL 3 gånger av fyra i radjisses det var ett tag där som jag hade många lekar på kort tid, skönt att jag lugnat ner mig nu........![]()
för övrigt var det "Snowroller" som var skidtema-leken![]()
Leken där jag blev ondförklarad före DL1 av en nybörjare för jag kunde tänka mig att åka i samma bil som Pluto (hund=varg).jisses det var ett tag där som jag hade många lekar på kort tid, skönt att jag lugnat ner mig nu........![]()
för övrigt var det "Snowroller" som var skidtema-leken![]()
tja.... inte sämre än min God/ond teori mot @Idahoe i en annan lek förutom att jag hade rättLeken där jag blev ondförklarad före DL1 av en nybörjare för jag kunde tänka mig att åka i samma bil som Pluto (hund=varg).
Piuh, fast det var en period som jag hade lite många lekar på kort tidKort tid och kort tid. Jag behövde några lekar på mig att återhämta mig så du var inte LL 3 gånger av fyra i rad![]()
Det var ju en bra teori. Jag stödde den fullt ut. I synnerhet efter jag siat dig.tja.... inte sämre än min God/ond teori mot @Idahoe i en annan lek förutom att jag hade rätt![]()
Det var ju en bra teori. Jag stödde den fullt ut. I synnerhet efter jag siat dig.