Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL niyama kanske en trepartslek? :bump:
1. cirkus
2. Gabby_Ossi
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7. LenaH
8. Snurrfian
9. bollen__
10. Artline (som påstår att det "måste" vara en trepartslek för att hon ska vara med :cool:)
11. Paddington (tidsbrist på tisdagen)
12. Lobelia (Tentade torsdags så borde ha tid)
13 @Hedinn

Vi har kört lokal men har distrikt x2 nu i april, med handlingar som ska skrivas och andra förberedelser... :meh
Ja det är alltid att göra med föreningar om man valt att låta sig bli engagerad :)
Jag har innan barnen kom engagerat mig väldigt i westernklubben. Men ställde inte upp för omval när äldsta pojken blev 2 - orken och tiden fanns inte (och inte supporten hemmavid heller - var alltid tvungen att ta med mig barnet på styrelsemötena) men har nu blivit invald i styrelsen igen och det är ju kul också att vara med och fixa för tävlingar och träningar och andra aktiviteter :)

Alltså, längst ner på sidan FEM?! O_o :eek:

Förstår om ni kanske är lite matta i pälsen efter senaste leken, men jag är ju ledig i påsk och hästen är frisk igen , så vad säger ni om en ny lek? :)

Senaste leken var inget som gjorde mig matt-utan mer allt som hände i Stockholm.
Jag är med på lek (otippat :p:cool:)
Jo det förstod jag nog skulle gälla de flesta, kanske skulle formulerat mig som "Efter det som hände samtidigt som förra leken" istäället, menmen.
Haha oväntat att du är på! ;) :love: Dags att börja tagga folk då kanske? :angel: :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka