18 grader och bikini låter mer lockande än 10 och t-shirt. 18 grader är sommar.Det är absolut t-shirtväder vid 10 grader , sol och vindstilla
Jag höll på att sätta på bikinin när det var 18 grader häromdagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
18 grader och bikini låter mer lockande än 10 och t-shirt. 18 grader är sommar.Det är absolut t-shirtväder vid 10 grader , sol och vindstilla
Jag höll på att sätta på bikinin när det var 18 grader häromdagen![]()
fast det var ju samma dag dessa temperaturer skedde ju . kl 9 på morgonen var det över 10 grader och det blev sedan 18 grader under em - eller hur att det är t-shirtväder?18 grader och bikini låter mer lockande än 10 och t-shirt. 18 grader är sommar.
Menar du att jag fryser mindre för att det kommer att bli varmare?fast det var ju samma dag dessa temperaturer skedde ju . kl 9 på morgonen var det över 10 grader och det blev sedan 18 grader under em - eller hur att det är t-shirtväder?![]()
Menar du att jag fryser mindre för att det kommer att bli varmare?
Jag satsar nog på Barcelona före Karlstad![]()
Jag gillar inte vinter, är det under 15 grader är det för kallt, jag borde inte bo i SverigeJag är ledsen för att det vita håller på att försvinna härni är konstiga.
Lek Hedinn?
15 grader och sol är utmärkt ridväder dockJag gillar inte vinter, är det under 15 grader är det för kallt, jag borde inte bo i Sverige
Lek vore jättekul, men jag tror jag kommer ha på tok för dåligt med tid ett tag nu. Tyvärr.Ska överväga saken under dagen imorgon dock.
![]()
Jag gillar inte vinter, är det under 15 grader är det för kallt, jag borde inte bo i Sverige
Lek vore jättekul, men jag tror jag kommer ha på tok för dåligt med tid ett tag nu. Tyvärr.Ska överväga saken under dagen imorgon dock.
![]()
Okej då, jag kan väl vara med då.Om du sätter ett minus före 15 håller jag med
Äsch du har väl levt länge senaste lekarna så du kanske kan hoppas på en snabb död![]()
1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7. LenaH
8. Snurrfian
9. bollen__
10. Artline (som påstår att det "måste" vara en trepartslek för att hon ska vara med)
11. Paddington (tidsbrist på tisdagen)
12. Lobelia (Tentade torsdags så borde ha tid)
nooooooLL niyama kanske en trepartslek?
1. cirkus
2.
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7. LenaH
8. Snurrfian
9. bollen__
10. Artline (som påstår att det "måste" vara en trepartslek för att hon ska vara med)
11. Paddington (tidsbrist på tisdagen)
12. Lobelia (Tentade torsdags så borde ha tid)
13 @Hedinn
Har insett att jag har möten varje vardagkväll i nästa veckaskulle inte kunna vara med vid en enda DL utan behöva rösta strax efter lunch varje dag, så jag står över den här leken.
Jag håller med till fullo, tro mignoooooo![]()
Kanske @Mistimed vill vara med? Eller @Blacksmithfarm ? (Ursäkta om ni redan är taggade!)
AvgåJag håller med till fullo, tro mig
Blä för årsmötessäsongen när man är föreningsmänniska![]()
Där jag är engagerad har vi nu klarat av sånt!Jag håller med till fullo, tro mig
Blä för årsmötessäsongen när man är föreningsmänniska![]()
Vi har kört lokal men har distrikt x2 nu i april, med handlingar som ska skrivas och andra förberedelser... :mehDär jag är engagerad har vi nu klarat av sånt!Men mars var hysterisk, det var årsmöten varje vecka, förening, sektion, distrikt, krets osv