Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast den här gången var det väl ingen som skrev att du smög med? Jag röstade på dig i dl2 för att jag kände att jag inte hade något grepp om dig. Först efter att jag röstat insåg jag dessutom att Artline var ännu mer osynlig. :p
Smyger med, skriver lite, är osynlig... kärt barn har många namn ;)
Bara för att jag har mkt på jobbet och blir dagvill. :cry:
Jag hade inte klagat om jag käkats någon dag innan. :idea: (Och vad har alla de andra ulvarna för ursäkt? :angel:)

Smyger med, skriver lite, är osynlig... kärt barn har många namn ;)
:idea::angel:
Fast det får man ta att man får röster för tycker jag.
Det ÄR ju svårare att få grepp om någon som inte är så aktiv.

Är man väldigt aktiv så får man ju röster för saker man skrivit, är man inaktiv får man röster för saker man inte skrivit.

Vi kan ju inte ha regler om att freda folk/inte använda argument in absurdum. :)

Fast det får man ta att man får röster för tycker jag.
Det ÄR ju svårare att få grepp om någon som inte är så aktiv.

Är man väldigt aktiv så får man ju röster för saker man skrivit, är man inaktiv får man röster för saker man inte skrivit.

Vi kan ju inte ha regler om att freda folk/inte använda argument in absurdum. :)
Jag har väl inte sagt att det ska skapas regler? Jag har sagt att jag tycker det är frustrerande att i varenda lek bli misstänkt för samma sak, så jag borde skita i att leka tills jag har mer tid. Även om jag kanske egentligen tycker folk kunde ha märkt att min mängd skrivande inte hänger ihop med min roll och fokusera mer på det jag faktiskt skrivit än antalet inlägg jag har. (Å andra sidan har det ju än en gång visat sig att det främst är ulvar som kommer med anklagelserna, så jag kanske bara borde hålla käften och låta dem avslöja sig. :devil::D)

Jag har väl inte sagt att det ska skapas regler? Jag har sagt att jag tycker det är frustrerande att i varenda lek bli misstänkt för samma sak, så jag borde skita i att leka tills jag har mer tid. Även om jag kanske egentligen tycker folk kunde ha märkt att min mängd skrivande inte hänger ihop med min roll och fokusera mer på det jag faktiskt skrivit än antalet inlägg jag har. (Å andra sidan har det ju än en gång visat sig att det främst är ulvar som kommer med anklagelserna, så jag kanske bara borde hålla käften och låta dem avslöja sig. :devil::D)
Så länge man inte skriver alls eller extremt lite så blir man misstänkt för det man gör i leken. Ibland är det specifika detaljer men ofta är det känslan. Ju mer någon skrivit dess mer finns det att peka på men hittar man inget att peka på mer specifikt så landar man på att någon är undanglidande och smyger eller liknande.

Se det som att det saknas något specifikt att peka på snarare än att du verkligen smyger. Sen så har folk en tendens att göra det lätt för sig och stoppa folk i fack.

Q är för mig alltid skum vad hon än gör. Som @LenaH skriver man måste motivera sig på något vis och de flesta följer ungefär samma mönster lek efter lek.

Och vad pysslar ni med en lekfri fredag ;)
Själv dricker jag en kall öl och väntar på att :love: ska höra av sig snart - hoppas på dejt imorgon:angel: Hoppas på lördagsgodis istället för fredagsmys :o:p
Happy Friday!:D

Passar på att puffa upp senaste listan också- vi behöver någon/några till för lekstart på söndag- för var väl det som passade flera bäst ? Eller möjligen lekstart imorgon kanske @Mirtai- och första DL söndag som du skrivit inom parentes:)

LL: Niyama

1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7. LenaH
8. @Snurrfian
9. bollen__
10.
11.
12.

Bra Q! Tänkte att jag skulle leta upp tråden och putta upp den för att se om det kan bli lekstart i helgen.

Om det blir tillräckligt många och ingen protesterar tänkte jag köra tre sidor, vill ni hellre ha två som vanligt så kör jag på det.

Bra Q! Tänkte att jag skulle leta upp tråden och putta upp den för att se om det kan bli lekstart i helgen.

Om det blir tillräckligt många och ingen protesterar tänkte jag köra tre sidor, vill ni hellre ha två som vanligt så kör jag på det.
Jag kan tänka mig tre sidor i vart fall- men är med oavsett vilken lek det blir :D
tråden låg på sidan 3 :down: går ju inte för sig heller :mad::laugh:

Jag tror att ALLA utom @Artline behöver bättra sig sen förra leken. Det var ju det som gjorde den så sjukt rolig - alla gjorde galna grejer

Det är mycket enklare att leka när man har en egen sida, man behöver bara tänka på sig själv och göra det man känner för :angel::p

Tack @Niyama men jag blir alldeles för taggad av ulvlekar. :o Funkar inte när jag måste somna tidigt...

Men i maj har jag förhoppningsvis semester hela månaden, då jädrar! :bump:

Jag har samma problem som Habina. Jag behöver inte sova men jag har annat jag behöver göra och då fastnar jag vid ulvlek istället.

Å den rare @Artline borde vara med så vi andra kan göra slarvsylta av henne ;)

:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

@Artline har förresten ett tacktal à la Oscars att hålla - så det inte glöms bort :p
Det har inte varit "imorgon" än :angel:

Får man säga att man bara är med om det är tre sidor? :p Eller om det händer något annat spännande/annorlunda.

Någon kan skriva upp mig oavsett :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 397
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 736
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka