Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vad pysslar ni med en lekfri fredag ;)
Själv dricker jag en kall öl och väntar på att :love: ska höra av sig snart - hoppas på dejt imorgon:angel: Hoppas på lördagsgodis istället för fredagsmys :o:p
Happy Friday!:D

Passar på att puffa upp senaste listan också- vi behöver någon/några till för lekstart på söndag- för var väl det som passade flera bäst ? Eller möjligen lekstart imorgon kanske @Mirtai- och första DL söndag som du skrivit inom parentes:)

LL: Niyama

1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7. LenaH
8. @Snurrfian
9. bollen__
10.
11.
12.

LL: Niyama kanske en trepartslek? :bump::D

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
7. LenaH
8. @Snurrfian
9. bollen__
10. @Artline (som påstår att det "måste" vara en trepartslek för att hon ska vara med :cool:)
11.
12.

Tycker @Hedinn borde vara med i denna lek när hon inte kan lura mig :p @Snurrfian ? @Habina ? @Paddington ? @Ferrari ?

@Paddington är bortrest fram till 4:e april - är i barcelona och lapar sol blandat med jobb - sicken osis för henne att vi har bra med sol och värme! (iaf här i Karlstad:p - 16-18 grader två dagar på raken - heja solen!:bump::D ) men resten tycker jag ska anmäla sig bums! Och @LenaH med för den delen :cool:

Tack för taggningarna :)
Precis som ärade Q skrev så har jag varit Barcelona i veckan, har precis kommit hem bara för att mellanlanda och packa om väskorna för att dra till Hornborgasjöns sisodär 19000 tranor i morgon :D

Jag skulle kunna vara med å leka om leken drar igång m första DL tidigast på måndag och sedan får ni alla vara medvetna om att jag har extrem tidbrist på tisdag när jag tränar karate.

Tack för taggningarna :)
Precis som ärade Q skrev så har jag varit Barcelona i veckan, har precis kommit hem bara för att mellanlanda och packa om väskorna för att dra till Hornborgasjöns sisodär 19000 tranor i morgon :D

Jag skulle kunna vara med å leka om leken drar igång m första DL tidigast på måndag och sedan får ni alla vara medvetna om att jag har extrem tidbrist på tisdag när jag tränar karate.
Tja inte mig emot har just fått bekräftat att jag HAR en dejt imorgon :bump: så passar bra för mig med lekstart söndag också :o:cool:

@Paddington är bortrest fram till 4:e april - är i barcelona och lapar sol blandat med jobb - sicken osis för henne att vi har bra med sol och värme! (iaf här i Karlstad:p - 16-18 grader två dagar på raken - heja solen!:bump::D ) men resten tycker jag ska anmäla sig bums! Och @LenaH med för den delen :cool:
förresten hade vi runt en sisodär 22-24 grader igår å jag gick till jobbet i T-SHIRT igår morse :angel::cool:

Det verkar passa flera bra så vi kör lekstart söndag (första dl måndag) om det inte blir avhopp så det är för få för att starta då.
Eftersom LL bekräftat lekstarten :)

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
7. LenaH
8. Snurrfian
9. bollen__
10. Artline (som påstår att det "måste" vara en trepartslek för att hon ska vara med :cool:)
11. Paddington (tidsbrist på tisdagen)
12.

Jag roade mig med ett kvällspass på jobbet :p
Nästa vecka jobbar jag kvällspass tisdag och torsdag, vilket innebär att jag inte kan gå online på buke från 12-23 typ. Så det är frågan om det är ok att jag är med ändå?

förresten hade vi runt en sisodär 22-24 grader igår å jag gick till jobbet i T-SHIRT igår morse :angel::cool:
Jag är immun. Mina föräldrar har bott i Singapore i åtta år och är just nu på Maldiverna. Var en sväng i Karlstad under veckan och beklagade mig till dem för att det var vitt på backen när jag kom tillbaka till Stockholm. Fick svaret "det är vitt på backen här också" med tillhörande bild på en vit sandstrand. :meh:

Jag är immun. Mina föräldrar har bott i Singapore i åtta år och är just nu på Maldiverna. Var en sväng i Karlstad under veckan och beklagade mig till dem för att det var vitt på backen när jag kom tillbaka till Stockholm. Fick svaret "det är vitt på backen här också" med tillhörande bild på en vit sandstrand. :meh:
:eek: jisses vad elakt

Jag är ledsen för att det vita håller på att försvinna här :( ni är konstiga.

Lek Hedinn?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 736
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka