Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan ju anmäla redan nu att jag kommer behöva rösta tidigt måndag och tisdag. Dessa styrelsemöten som inte tar hänsyn till ulvlekar :mad: :meh:

Jag tycker att @Derring-Do ska vara med så käket i NattDL1 är givet
Tror du jag går på det fler gånger? :p Är jag med så får jag säkert en specialroll som är immun mot käk, så jag får stressa som tusan för att försöka hinna läsa och skriva nått och så kommer folk ändå anklaga mig för att jag smyger. :meh: Eller så skiter helt enkelt ulvarna i att käka mig för att kunna så misstankar om att det är för att jag är ulv jag inte blir käk. :cautious: Tror det är bättre att jag skippar lekande tills jag har mer tid (förutsatt att det nånsin kommer hända då :angel:).

Tror du jag går på det fler gånger? :p Är jag med så får jag säkert en specialroll som är immun mot käk, så jag får stressa som tusan för att försöka hinna läsa och skriva nått och så kommer folk ändå anklaga mig för att jag smyger. :meh: Eller så skiter helt enkelt ulvarna i att käka mig för att kunna så misstankar om att det är för att jag är ulv jag inte blir käk. :cautious: Tror det är bättre att jag skippar lekande tills jag har mer tid (förutsatt att det nånsin kommer hända då :angel:).
precis - eftersom det aldrig kan gå att lita på de som leker(även om du faktiskt litade på mig i senaste leken :love:)
så nä undanflykter är vad det är seså bara att anmäla sig och gilla läget ;):)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 396
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 302
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 736
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX