hm får väl jobba på att hålla i en sådan lek själv framöverTack @quarter4ever men jag står över. Om det dyker upp någon lite "annorlunda" lek (typ mer än två sidor, skum twist) så är jag på om det funkar. Annars fortsätter pensionen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm får väl jobba på att hålla i en sådan lek själv framöverTack @quarter4ever men jag står över. Om det dyker upp någon lite "annorlunda" lek (typ mer än två sidor, skum twist) så är jag på om det funkar. Annars fortsätter pensionen.![]()
Tack @quarter4ever men jag står över. Om det dyker upp någon lite "annorlunda" lek (typ mer än två sidor, skum twist) så är jag på om det funkar. Annars fortsätter pensionen.![]()
Du får vänta på min sagan om ringen del 3, den har typ 2 sidor och Gollum. Tänkte att ha den nu någon gång, efter tentan har jag förmodligen en del tid.Tack @quarter4ever men jag står över. Om det dyker upp någon lite "annorlunda" lek (typ mer än två sidor, skum twist) så är jag på om det funkar. Annars fortsätter pensionen.![]()
Du får vänta på min sagan om ringen del 3, den har typ 2 sidor och Gollum. Tänkte att ha den nu någon gång, efter tentan har jag förmodligen en del tid.
@Myrten kan få en supertwistad rollNä men jag vill ju hålla en lek med tre sidor men tror inte de flesta vill ha det?
Hm lyckat för en person kanskeDet tycker jag var väldigt lyckat i senaste leken! Så jag är absolut med på det
äh det var kul oavsett faktiskt! Det ÄR kul när det är något som inte brukar finnas med i leken som man får fundera överHm lyckat för en person kanske+ LL då. Jag tänkte dock inte bara en spelare på tredje sidan.
Jag vill ha en lek med troll!Hm lyckat för en person kanske+ LL då. Jag tänkte dock inte bara en spelare på tredje sidan.
LL: Niyama
1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7. LenaH
8. @Snurrfian
9. bollen__
10.
11.
12.
Jag är sugen på troll! Men vet inte riktigt hur stor lek som krävs för det? Annars tänkte jag tjuvar.Jag vill ha en lek med troll!
Tror du jag går på det fler gånger?Jag tycker att @Derring-Do ska vara med så käket i NattDL1 är givet
Då är det ju bara låta dig lynchasEller så skiter helt enkelt ulvarna i att käka mig för att kunna så misstankar om att det är för att jag är ulv jag inte blir käk.
@glömmerallt ?Jag är sugen på troll! Men vet inte riktigt hur stor lek som krävs för det? Annars tänkte jag tjuvar.
precis - eftersom det aldrig kan gå att lita på de som leker(även om du faktiskt litade på mig i senaste lekenTror du jag går på det fler gånger?Är jag med så får jag säkert en specialroll som är immun mot käk, så jag får stressa som tusan för att försöka hinna läsa och skriva nått och så kommer folk ändå anklaga mig för att jag smyger.
Eller så skiter helt enkelt ulvarna i att käka mig för att kunna så misstankar om att det är för att jag är ulv jag inte blir käk.
Tror det är bättre att jag skippar lekande tills jag har mer tid (förutsatt att det nånsin kommer hända då
).
Nä, jag kan ju inte bara ge upp så, om jag är med och leker gör jag ju mitt bästa för att min sida ska vinna, då kan jag ju inte låta mig lynchas på felaktiga grunder, det vore ju osjysst mot mina lagkamrater.Då är det ju bara låta dig lynchas![]()