Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Niyama

1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6. Mirtai (om första dl är tidigast sön)
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tycker @Hedinn borde vara med i denna lek när hon inte kan lura mig :p @Snurrfian ? @Habina ? @Paddington ? @Ferrari ?

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tycker @Hedinn borde vara med i denna lek när hon inte kan lura mig :p @Snurrfian ? @Habina ? @Paddington ? @Ferrari ?
@Paddington är bortrest fram till 4:e april - är i barcelona och lapar sol blandat med jobb - sicken osis för henne att vi har bra med sol och värme! (iaf här i Karlstad:p - 16-18 grader två dagar på raken - heja solen!:bump::D ) men resten tycker jag ska anmäla sig bums! Och @LenaH med för den delen :cool:

@Paddington är bortrest fram till 4:e april - är i barcelona och lapar sol blandat med jobb - sicken osis för henne att vi har bra med sol och värme! (iaf här i Karlstad:p - 16-18 grader två dagar på raken - heja solen!:bump::D ) men resten tycker jag ska anmäla sig bums! Och @LenaH med för den delen :cool:
Ja, just det hon skrev ju nåt om det. Här snöade det igår och inatt :D och igår blåste det fan storm typ så tågjäveln hem blev två timmar försenad och sista biten fick vi åka ersättningsbuss :meh: :down:

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
7. Lena (eftersom @cirkus tjatar så förbannat. I alla möjliga och omöjliga trådar.)
8.
9.
10.
11.
12.

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
7. Lena (eftersom @cirkus tjatar så förbannat. I alla möjliga och omöjliga trådar.)
8.
9.
10.
11.
12.
vilka är de omöjliga trådarna? :angel::D:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX